Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forsinkelse på utsendelse av oblat til bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 14:58   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forsinkelse på utsendelse av oblat til bilen?

Da fikk jeg svar! Jeg har kjørt uten registrert forsikring siden januar 2010!!! Jeg ble helt målløs! Jeg har autogirotrekk på forsikringene mine, så de går ut automatisk hver måned. De var da også betalt og forsikringen har vært gyldig, men vegvesenet har ikke registrert dette fordi banken har glemt å sende de melding. Iallefall har ikke vegvesenet fått med seg at bilen ble forsikret når jeg overtok den i januar i år.

At det er mulig! Og hvorfor i alle dager har jeg ikke tenkt på å etterlyse oblatene litt før da...! Jeg fikk streng beskjed fra vegvesenet om at bilen min blir avskiltet dersom jeg blir stoppet nå. Hvorfor får man ikke beskjed om slikt da? I følge vegvesenet sine register har jeg jo vært uforsikret i et halvt år!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:00   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forsinkelse på utsendelse av oblat til bilen?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Da fikk jeg svar! Jeg har kjørt uten registrert forsikring siden januar 2010!!! Jeg ble helt målløs! Jeg har autogirotrekk på forsikringene mine, så de går ut automatisk hver måned. De var da også betalt og forsikringen har vært gyldig, men vegvesenet har ikke registrert dette fordi banken har glemt å sende de melding. Iallefall har ikke vegvesenet fått med seg at bilen ble forsikret når jeg overtok den i januar i år.

At det er mulig! Og hvorfor i alle dager har jeg ikke tenkt på å etterlyse oblatene litt før da...! Jeg fikk streng beskjed fra vegvesenet om at bilen min blir avskiltet dersom jeg blir stoppet nå. Hvorfor får man ikke beskjed om slikt da? I følge vegvesenet sine register har jeg jo vært uforsikret i et halvt år!

Nei, det er forresten ikke banken som har gjort feil, det er forsikringsselskapet! Men siden jeg bruker Sparebank1 forsikring, har jeg banken som kontaktsted også på forsikringen. Men rett skal jo være rett.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.