|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Hvordan prikker du?Inspirert av tråden om kvinner som vil forsørges, så lurer jeg på hva som er den generelle prikkekulturen her.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?De rødprikkene jeg har fått, har jeg sikkert fortjent, og jeg har humra godt over dem. Tror ikke jeg har giddet å hevneprikke noen.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg prikker (nesten) alltid innlegg, ikke personer. De ytterst få gangene jeg har rødprikket, har det vært som reaksjon på det bestemte innlegget - jeg har aldri rødprikket som reaksjon på å få rød prikk selv. Når jeg tenker meg om, har jeg vel aldri rødprikket noen av de brukerne jeg selv har fått rød prikk fra. (Tilsvarende "takker" jeg ikke for grønne prikker ved å prikke tilbake - men det har hendt at jeg har prikket for å svare på et spørsmål jeg selv fikk på prikk, fordi det er kjappere og enklere enn å sende PM.)
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg er jo helt ny, så jeg har ikke rødprikket i det hele tatt. Men på grønne prikker tenker jeg at det ikke er naturlig å "takkeprikke" når man får en (og har heller ikke opplevd at det skjer forsåvidt). Så med røde prikker tenker jeg at det samme bør gjelde, at man skal ta i mot den tilbakemeldingen man for og ta den til seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg synes det er hyggelig å få 'prikker' eller en hyggelig kommentar om du vil.
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Tror jeg har gitt en rødprikk på FP. Personlig er det ikke min stil, rett og slett fordi at hvis jeg blir sint på grunn av et innlegg har jeg da tenkt å svare på det! Hvis innlegget er for teit, typisk personangrep og lignende så regner jeg med at de som leser i tråden får det med seg. Jeg vil jo si at den største "straffen" for å skrive noe bælmteit (i affeksjon, eller - gud forby - fordi man faktisk mener det) er at FP er et stor forum med mange lesere.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 12-08-10 kl 15:13. Årsak: La til siste avsnitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg tror ikke jeg har rødprikket noen her på forumet, men har gjort det På Et Annet Forum.
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg håper jeg jevnt over er en lite hevngjerrig person. Det kunne ikke falle meg inn å hevnprikke noen.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg er jo ganske ny, og aldri vært borti sånn prikkegreier før, men jeg har aldri rødprikket noen. Tror ikke jeg tør |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Det Skilpadda sa.
![]() |
#12 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan prikker du?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg syns prikken din var så søt at jeg valgte å sende deg rødprikk for å eie en Cortina. |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg hevneprikker ikke nei.
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg er ram til å grønnprikke, altså, noen ganger med kommentar, andre ganger er det bare en form for "jeg likte det du skrev" uten kommentar.
![]() |
#16 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg rødprikker personangrep og ultrateitheter.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvordan prikker du?
![]() |
#18 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg rødprikker kun hvis jeg synes noen er ufattelig frekke/slemme/idiotiske. Hevnprikker ikke, synes det er barnslig.
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hvordan prikker du?Jeg glemmer å prikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|