|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?
Det er snakk om rent overlevelsesinstinkt! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Kaffe. |
|
|
|
#47 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva drikker dere på jobb?Masse kaffe og litt vann.
|
|
|
#49 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?
Kaffe er mega æsjebæsj.
|
|
|
#50 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva drikker dere på jobb?Kaffe og vann, siden det er det jeg har tilgang på uten å måtte ta med hjemmefra/gå på butikken i lunsjen. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva drikker dere på jobb?Te og vann, vann og te. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vann og litt kaffe, en kopp te i ny og ne. Pulverkakao en gang i blant i løpet av vinteren, og om jeg jobber overtid hender det at det blir en brus - solo eller sprite.
|
|
|
#53 |
|
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vann med kullsyre, fra kran på jobben. Aldri noe annet, jeg hadde med jentungen på jobb i forrige uke og hun kunne storøyd fortelle at det var varm sjokolade i automaten - det hadde jeg ikke fått med meg. Og nå prøver jeg å fortrenge det...
|
|
|
#54 |
|
WF: BNBE
Sv: Hva drikker dere på jobb?Stort sett vann. Jeg har med meg en latte på termokopp som jeg tar når jeg kommer om morgenen. Akkurat nå er lillebror og jeg på melkefri diett, men ellers hender det at jeg slår til med en ekstra latte på møter og kurs og andre steder det er om å gjøre å holde seg våken.
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vann og av og til te. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vann som tørstedrikk, juice til maten og te/kakao/kaffe for kosens skyld/varmens skyld/for å holde seg våken.
|
|
|
|
#57 |
|
heimføing
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Mest vann (fra automat), te og kaffe sånn halvt om halvt, en halvliter juice til lunsjen hvis jeg hadde vært på butikken, av og til bevilget jeg meg en BonAqua fra brusautomaten. Og hvis jeg var på fjerde timen overtid, så ble det en Cola også ja... |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Hva drikker dere på jobb?Vann med isbiter (vi har isbitmaskin på jobb, og jeg har drikkeflaske med stor åpning, slik at jeg kan fylle isbiter rett på flaska fra automaten) og jeg har som mål at jeg skal drikke minst en slik flaske pr. dag (0,7l) i tillegg går det med noen kopper vondt automatkaffe. Eller, nå er den faktisk ikke så vond lenger, for har vent meg til det. Av og til 1/2 l Cola Zero, men det er ikke en gang i uka en gang. |
|
![]() |
|
|