Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke jeans bruker din mann?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 20:22   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke jeans bruker din mann?

Jeg bruker helst jeans i herremodeller fordi svært få av damejeansene er lange nok.

Jeg har en veldig kul bukse fra Henry Choice, men den er snart brukt opp, så jeg forsøker å finne en lik en igjen, men finner ikke Henry Choice på nett noe sted.

Hvilke andre merker er ok? Finnes det noen med skikkelig vid legg? (Ikke vid hele veien, bare nede ved leggen, liksom. Egentlig ønsker jeg medg en skikkelig, skikkelig slengbukse.
Og er det noen som har litt høyere liv enn normalt? Guttemodeller er ikke kjent for å ha høyt liv, akkurat...

Gammel 12-08-10, 20:24   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Hvilke jeans bruker din mann?

Min mann er nesten to meter høy og bruker bukser som sikkert vil passe til deg.

:ler så det kommer melk utav nesa:

Sorry.

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:29   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Min mann er nesten to meter høy og bruker bukser som sikkert vil passe til deg.

:ler så det kommer melk utav nesa:

Sorry.

Men han bruker sikkert jeans han også? Herremodeller finnes stort sett alltid i lenge 36, så selv om din manns bukser blir som shorts å regne til meg, så kan det jo være interessant å vite hva han bruker.

Exbo kjøpte sine på dressmann, og de var kjedelige, så jeg skal ikke gå etter ham...
Mange menn er kanskje sånn? Bryr seg ikke så hardt, liksom?
Jack and Jones og slike steder har en del kule bukser, syns jeg, men ikke alltid i størrelsen min ...

Sist redigert av Kirsebær : 12-08-10 kl 20:35.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:46   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Min mann bruker Nudie jeans og Lee

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 20:48   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Er det enkle bukser, elelr bukser med mye sømmer og lommer på og slikt?

Gammel 12-08-10, 20:59   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Makeyourownjeans bruker jeg. Og får dem sydd nøyaktig som jeg vil ha dem. Ikke er det dyrt heller.

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:00   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Der kan du velge modellen selv, du tar alle mål selv og du velger med og uten stretch, farger, vasker, magekontrollpaneler, knapper med diamantgreie på, tøffe lommer og alt du vil ha.

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:01   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han brukes Hugo Boss varianter.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:02   #9
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Mannen min ender ofte med å kjøpe diesel. Han har store lår, men ikke så stor mage - så det er alltid et styr å kjøpe nye bukser. Ofte ender han opp med en del lommer og sømmer - som liksom hører til modellene med god vidde.

Tror kanskje jeg ikke skjønner spørsmålet, men svarer så godt jeg kan likevel.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:05   #10
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Han brukes Hugo Boss varianter.

Her og.

Gammel 12-08-10, 21:06   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Makeyourownjeans bruker jeg. Og får dem sydd nøyaktig som jeg vil ha dem. Ikke er det dyrt heller.

Hvor mye er ikke dyrt, sånn omtrent?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:07   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg betaler femhundre inklusive frakt som regel. Da leveres de hjem på døra til meg. Noen ganger har jeg på alt mulig ekstragreier og da kan jeg komme opp i sekshundre.

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:12   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Levi's, Diesel, Nudie.

Herrebukser fungerer veldig ofte på damer, Kirsebæret. Stikk innom en JC eller Carlings og spør? Jeg brukte noen Lee herrebukser før, minnes jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:12   #14
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Det er jo billig! Må kjøpe målebånd og prøve

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 21:23   #15
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Min mann har stort sett Replay bukser, er god vidde i leggen på de han har men er nok drøssevis av modeller :-)

Gammel 12-08-10, 21:44   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Han bruker stort sett Levi's og Lee i litt smale saggemodeller, for han vil ha det komfortabelt. Jeg har forsøkt å få på ham litt smalere jeans, men da sutrer han og klager som om det gjaldt livet.

Gammel 12-08-10, 21:45   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har sett der inne, men ble så forvirret ...

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Min mann har stort sett Replay bukser, er god vidde i leggen på de han har men er nok drøssevis av modeller :-)

Replay? Må sjekke ut det. Hvem fører dem?

Hugo Boss høres veldig dyrt ut ...

Gammel 12-08-10, 21:45   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Fleste er blå

:usakelig:

Gammel 12-08-10, 21:48   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Smilefjes: Hva starter du med å trykke på?

Gammel 12-08-10, 21:49   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Fleste er blå

:usakelig:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.