|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du en hyler? | |||
Helt klart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 15,43% |
Absolutt ikke! |
84 | 51,85% |
Kanskje noen ganger? |
53 | 32,72% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNå er det ytterst sjeldent jeg beveger meg i karuseller og berg- og dalbaner, men jeg kan huske jeg hylte første gangen jeg lot meg slippe ned i en sånn "fritt fall greie" på Tivoli i København.
![]() |
#22 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg var en tur ute i nabolaget seint i gårkveld. Det var nærmere midnatt, og det var da et yrende liv både i og utenfor folks hjem. Folk satt ute på terrassen og slappet av, og koset seg i den flotte sommernatten (det var 19 varmegrader). Enkelte koste seg innendørs...det var lett å høre siden soveromsvinduene sto oppe. Kvinnfolka hyla og stønna (ja jeg hørte dette er par steder på min lille tur i nabolaget). Mennene hørte jeg ikke i det hele tatt, men de må vel ha vært der de også, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg er nok en hyler. Men jeg hyler da ikke sånn i hytt og gevær akkurat.
![]() |
#25 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJupp, jeg er nok teit. For jeg hyler om noen kiler meg, om jeg blir skikkelig vettaskremt eller om noen heller kaldt vann på meg. (det siste er nylig testet, til stor glede for resten av familien.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg irriterer meg over amerikansk hyling på film, men er nok litt redd for at jeg også hadde hylt dersom jeg hadde blitt overfalt med øks, eller sett en gal mann med forvridd ansikt utenfor dusjen.
![]() |
#27 |
kamerat
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg hyler av berg-og-dal-baner (dødsangst) og pressrier. Jeg skjems ikke.
![]() |
#28 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNei, ingen hyler, hviner eller skriker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingI grusomt skummel karusell situasjoner kan jeg skrike ja. Også når det var millimeter unna en fronkollisjon tidligere i sommer hylte jeg. Men jeg vil ikke si at jeg er en typisk hyledame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingSist jeg hylte var da mannen greide å lure meg med på en berg-og dalbane med loop. Han angrer den dag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() Re: Sv: Damer, skriking og hyling
![]() |
#32 |
can-jur
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingI grusomme berg og dal baner jeg aldri skulle vært i, kan jeg nok hyle litt ja. I ren skrekk!
![]() |
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Damer, skriking og hyling
Hva slags damer er det du henger med?
![]() |
#34 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingHvis jeg føler behov for å skrike og hyle, noe jeg vanligvis ikke gjør, så skriker og hyler jeg, uten å tenke på om noen skulle synes jeg er teit som gjør det.
![]() |
#35 |
frakoblet
|
Jeg er redd jeg ikke hadde klart å hyle, for i en sånn situasjon er det jo virkelig et poeng at man faktisk gir lyd fra seg for å påkalle hjelp.
![]() |
#36 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg hyler i berg- og dalbaner, og jeg klarer søren ikke holde det inne uansett hvor jeg prøver. Når den intense kilefølelsen i magen blir for sterk så åpnes gapet og IiiiiiiiiIIiiiiiIiiiiii...
![]() |
#37 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Damer, skriking og hylingAbsolutt ikke en hyler. Jeg klarer det ikke om jeg prøver engang.
![]() |
#38 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJa, jeg er definitivt en hyler. Det bare skjer av seg selv...
![]() |
#40 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Nja, sånne damer/jenter som hele tiden skal skrike bare for å skrike er teite. På kino og sånt, når man ser grøsser, feks. Jeg får helt fnatt. Først skriker de, så ler de seg ihjel og forstyrrer oss andre.
![]() |
|
|