Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ting å tenke på før hopp-på-tur?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-10, 21:16   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ting å tenke på før hopp-på-tur?

Jeg har lyst til å dra på tur med min beste venninne og mine to barn (7 år gamle). Det må bli i neste uke, altså må vi reise fredag, lørdag eller søndag denne helgen som kommer. Aller helst har jeg lyst til å bare bestille og begynne å glede meg, men det er noen ting jeg føler jeg først burde få greie på.

*Tror dere det er mulig å få fornyet barnepass innen fredag/lørdag? Det er vel ikke høysesong, så da er det kanskje gjennomførbart? Evt. hva koster nødpass til barn og bestilles det på flyplassen (Flesland)?

*Har dere hørt om noen som har blitt nektet fra fra skolen i forbindelse med Sydentur? Barna begynner igjen på torsdag, så det blir jo rimelig kort varsel til å søke om fri, men skal vi dra så må vi gjøre det til helgen. De kan vel nekte, men gjør de egentlig noensinne det?

*Er det noe jeg må tenke på når jeg skal til Kreta? Har aldri vært der før, og har ikke noe særlig peiling på stedet.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 21:17   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting å tenke på før hopp-på-tur..?

Søke fri for ungene?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 21:18   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De nekter deg ikke å ta ut ungene. Du kan jo sende søknaden i morgen? Rektor er på skolen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 21:20   #4
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

De nekter deg ikke å ta ut ungene. Du kan jo sende søknaden i morgen? Rektor er på skolen.

Ah, det tenkte jeg ikke på, jeg kan jo ta en tur bort i morgen formiddag da og kanskje få snakket med ham i samme slengen.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 21:45   #5
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Ting å tenke på før hopp-på-tur?

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

*Tror dere det er mulig å få fornyet barnepass innen fredag/lørdag? Ja. Tror det går fint. Dra til politistasjonene tidlig i morgen. Nødpass skaffer du på fredag hvis krise.

*Har dere hørt om noen som har blitt nektet fra fra skolen i forbindelse med Sydentur? Barna begynner igjen på torsdag, så det blir jo rimelig kort varsel til å søke om fri, men skal vi dra så må vi gjøre det til helgen. De kan vel nekte, men gjør de egentlig noensinne det?
Det ordner seg

*Er det noe jeg må tenke på når jeg skal til Kreta? Har aldri vært der før, og har ikke noe særlig peiling på stedet. Nei

God tur.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.