Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Denne er jeg spent på jussen i

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 10:48   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det vi heller ikke vet her er hvorvidt barna er hos far mot mors vilje i utgangspunktet eller er hentet dit. Det kan jo også ha noe så si for hvordan politiet evt. involverer seg.

Også får jeg litt sånne Skah-tanker om dette. For det var jo liksom greit, det, at moren kidnappet/hentet (avhengig av synspunkt) barna i et fremmed land.

Jupp.

Om det nå er mor som har hentet dem, jeg tar utgangspunkt i at det er det, så hvorfor har hun måttet hente dem på denne måten? Hvorfor kunne hun ikke hente dem normalt? Hvis hun skulle hente dem og ikke kunne hente dem normalt - hvorfor fikk hun da ikke hjelp av politiet til å hente dem?

Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 10:53   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jupp.

Om det nå er mor som har hentet dem, jeg tar utgangspunkt i at det er det, så hvorfor har hun måttet hente dem på denne måten? Hvorfor kunne hun ikke hente dem normalt? Hvis hun skulle hente dem og ikke kunne hente dem normalt - hvorfor fikk hun da ikke hjelp av politiet til å hente dem?

Nå skjønner jeg ikke særlig mye. Er dette en slags spekulasjoner? Hva er i såfall poenget med å spekulere den ene eller andre veien? Og er det slik at det oppfattes som uretteferdig at denne mannen får hjelp av politiet, når mange kvinner ikke får det? Er det ikke generelt bra at politiet griper inn?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.