|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: (Halv)høy seng med uttrekkbart skrivebord (løsning for bittelite barnerom)Njei, vi trenger balkongdøra til lufting, og om det som står der, stikker for langt ut, blir det også problematisk å åpne skapdørene.
![]() |
#2 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: (Halv)høy seng med uttrekkbart skrivebord (løsning for bittelite barnerom)
Ja, har tenkt samme tanken. Men vanskelig å ta litt fra foreldresoverommet også. Vi nøyer oss nok med juniorsengen en liten stund til. Og den sengen som MinaX gir bort er uansett for bred for rommet.
Etter at jeg leste i denne tråden sist satt jeg of funderte på en fin bygge selv-løsning, som jeg tror jeg må lufte for mannen. Tenkte da mest på å bygge en laaaang benk langs hele langveggen (3-metern), og som delvis hviler på benkeskap fra feks kjøkken. Kan da bruke ca 2 m av den til seng og resten til pult. Storebror har nemlig en pult som delvis hviler på et benkeskap med skuffer og de har fungert fint. Skuffeseksjonen står da ikke på sokkel. Sist redigert av Jenna : 17-08-10 kl 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|