|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg kjøpte til poden på Falkanger sko, de var utsolgt for riktig str på XXL, mens skobutikkene i byen hadde bedre utvalg. Bestille fra utlandet sparer man lite på nå, men det hender jo man vil ha noe som er vanskelig tilgjengelig her i landet.
|
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!
Otter sitter bedre på føttene:
|
|
|
|
#23 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Det er veldig viktig det som blir sagt om størrelse ja. De produseres i forskjellige land og str varierer ettersom hvilke land de kommer fra (Mexico eller Kina). Hvis man bestiller fra Taylorshoes så ligger det jo med et infoark om nettopp dette.
|
|
|
#24 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg hadde siden til taylorshoes oppe i dag, men bestilte ikke. Får ta turen på XXL vi også kanskje? Poden på 8 ønsker seg Liverpoolcrocs, men det er kanskje verre å finne nå. Så de tidligere i vår.
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!XXL på lade var desperat utplukket i størrelser for litt større barn sist jeg var der, men de kan jo ha fått inn igjen.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Da kan jeg melde om at XXL i Oslo Sentrum har lassevis av nussepussecrocs i ulike rosasjatteringer og dill til jenter, og to stykker i feil størrelse til gutter.
|
|
|
#27 |
|
Glamorøs
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg endte opp med å bestille et par fra Brandos, faktisk. Taylor Shoes var veldig utplukket. Det ble litt dyrere enn på XXL, men jeg har ikke tid til å løpe byen rundt for å finne et sted de har normale størrelser uten rosa glitter. Så får vi håpe de passer.
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg kan melde om at de ikke passet. De ser ut som to flytebrygger på føttene hans og ramler av når han går, til tross for at de ikke er så mye for lange. Den ene skoen var også mellom 1 og 2 cm bredere enn den andre.
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Hvis han har smale bein, gå på barnas hus etter holey soles, de er litt smalere og hakket mindre i størrelsene. Faktisk er mine som er 2 størrelser større enn crocsene til eldstepoden bare marginalt større enn hans. (Ja, han har store bein).
|
![]() |
|
|