Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 12:08   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Jeg er så fantasiløs at jeg ikke ønsker meg noenting.

Gammel 18-08-10, 12:09   #22
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En stor og fin campingvogn. Drømmer om å pakke og reise etter været i flere uker. I januar blir det forhåpentligvis vogn,men antakelig ikke så stor og fin som jeg ønsker.

Gammel 18-08-10, 12:09   #23
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, det er mye på den listen.

Jeg tror det blir delt førsteplass mellom synlige magemuskler (sixpack) :shallow: og stort hus.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:12   #24
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk oppfylt hyttedrømmen i fjor høst og det var et skikkelig kick, siden det var noe jeg hadde drømt om i mange år. Nå ønsker jeg meg enten kjeller i det huset vi bor i dag (not going to happen) eller den fine sveitservillaen som ligger rett borte i gata. Ja, også flat mage.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:13   #25
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Forøvrig ønsker jeg meg denne stolen.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:16   #26
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette gjeld materielle ønsker forstår eg, så held meg til det

Kaffemaskin - ein god ein
Nytt hus - working on it
Gryter, kvardagskoppestell
Katt eller hund ville vere koselig, men ikkje heilt ideelt før pkt. 2 er i boks.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:18   #27
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Jeg får oppfylt en stor drøm i disse dager:
Vi holder på å bygge garasje! Garasjen har vi ønsket oss i mange år, og endelig bygges den. Den oppgraderer og forfiner hele oppkjørselen vår, så den er virkelig kjærkommen.

Andre ting som står på ønskelisten er
Volvs XC60 som familiebil
BMW 1-serie som konebil
Bavaria 40 fots seilbåt

Men ingen av disse ønskene er sånn "har helt vondt i magen fordi jeg ønsker meg det så veldig" - mer sånne "åh, hadde ikke det vært utrolig deilig med..."-ønsker.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:18   #28
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Min største drøm er å få råd til å bygge litt på huset så vi får et soverom til, og en litt større stue med åpen kjøkkenløsning.

Gammel 18-08-10, 12:22   #29
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg "ski-in-ski-out"-hytte i et alpinanlegg i nærheten, og leilighet på Kreta.

Jeg får begynne å tippe lotto.

Gammel 18-08-10, 12:26   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et hjem. Og en bil.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:28   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Digert hus med mange soverom og en Range Rover Sport.

Gammel 18-08-10, 12:31   #32
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det er veldig mye jeg ønsker meg som jeg ikke har råd til. Men ingen av de tingene ønsker jeg meg såpass at jeg tenker på det helt ustanselig.

Mannen min ville nok ha svart ny stor SUV - det kan vi ta oss råd til ,men jeg synes det er tullete mye penger på et framkomstmiddel.

Ellers så ønsker jeg meg også en vinterhage nå og det visste jeg ikke at jeg gjorde - takk Esme!

Og jeg ønsker meg steinlagt gårdsplass og utefliser på uteplassen vår. De siste tingene har vi planer om å få gjort noe med i løpet av de nærmeste par årene.

Gammel 18-08-10, 12:33   #33
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ønsker meg en hund jeg, ....men med en mann som ikke er enig, små unger, full jobb og mye reising så innser jeg min begrensning. (Som om ikke det er nok, må det være en maremma som over hodet ikke passer for oss uten sauer og som nok ikke er de mest konsekvente på hundeoppdragelse)

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:36   #34
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, er det noen ting som du ønsker deg med det lille barnets intensitet og som er for dyrt (akkurat nå eller for alltid) eller for tungvint eller helt urealistisk til at du kan få?

Nei, det er ingenting jeg ønsker meg med en slik intensitet. Ulempen med å få barn er at jeg synes jeg selv virker helt "flat" følelsesmessig. Så sint, så desperat, så glad, så lengtene blir jeg aldri mer.

Men jeg ønsker meg en del ting, ja. Bubble chair, var det første som falt inn i hodet på meg. Noe dyr - spesielt fordi jeg kanskje måtte ha kjøpt et hus for å ha den i.

Gammel 18-08-10, 12:37   #35
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

For tiden jobber jeg med å oppfylle mitt største materialistiske ønske, nemlig færre ting og mer system i huset. Neitakk til flere ting og mer som skal følges opp!

Gammel 18-08-10, 12:37   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Mannen min ville nok ha svart ny stor SUV - det kan vi ta oss råd til ,men jeg synes det er tullete mye penger på et framkomstmiddel.

Host opp en og en halv million, og du får den i innlegget over.

Gammel 18-08-10, 12:41   #37
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stabil inntekt i en jobb jeg trives med. Helst såpass høy stabil inntekt at vi kunne kjøpe et litt større sted å bo, og få gjesterom og spisestue og uteplass. (De fleste andre tingene jeg ønsker meg er såpass rimelige at de fint lar seg skaffe med alminnelig inntekt.)

Gammel 18-08-10, 12:42   #38
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Gullbukser!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:46   #39
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ønsker at vi hadde råd til å gjøre oss ferdig med oppussing av huset. Spesielt ønsker jeg meg ny peis. Den vi har nå er et helt åpent ildsted og fyrer kun for kråka. Dessuten ønsker jeg å få skiftet alle vinduene og etterisolert. Vi fikk bare råd til å skifte fire vinduer og etterisolere en vegg i år.

Og så ønsker jeg at vi hadde råd til en større, nyere bil, med god plass til tre barneseter og mye bagasje.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 12:51   #40
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Host opp en og en halv million, og du får den i innlegget over.

vi har rom for å låne en halv million til - men det er litt tullete, om noen år er bilen omtrent verdiløs og vi sitter fremdeles med brorparten av de pengene vi lånte i gjeld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.