|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En stor og fin campingvogn. Drømmer om å pakke og reise etter været i flere uker. I januar blir det forhåpentligvis vogn,men antakelig ikke så stor og fin som jeg ønsker.
![]() |
#24 |
villende
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg fikk oppfylt hyttedrømmen i fjor høst og det var et skikkelig kick, siden det var noe jeg hadde drømt om i mange år. Nå ønsker jeg meg enten kjeller i det huset vi bor i dag (not going to happen) eller den fine sveitservillaen som ligger rett borte i gata. Ja, også flat mage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Forøvrig ønsker jeg meg denne stolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Dette gjeld materielle ønsker forstår eg, så held meg til det |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg får oppfylt en stor drøm i disse dager: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg "ski-in-ski-out"-hytte i et alpinanlegg i nærheten, og leilighet på Kreta.
![]() |
#32 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det er veldig mye jeg ønsker meg som jeg ikke har råd til. Men ingen av de tingene ønsker jeg meg såpass at jeg tenker på det helt ustanselig.
![]() |
#33 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ønsker meg en hund jeg, ....men med en mann som ikke er enig, små unger, full jobb og mye reising så innser jeg min begrensning. (Som om ikke det er nok, må det være en maremma som over hodet ikke passer for oss uten sauer og som nok ikke er de mest konsekvente på hundeoppdragelse) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Leser
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Nei, det er ingenting jeg ønsker meg med en slik intensitet. Ulempen med å få barn er at jeg synes jeg selv virker helt "flat" følelsesmessig. Så sint, så desperat, så glad, så lengtene blir jeg aldri mer.
![]() |
#35 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?For tiden jobber jeg med å oppfylle mitt største materialistiske ønske, nemlig færre ting og mer system i huset. Neitakk til flere ting og mer som skal følges opp!
![]() |
#36 |
Ringskrømt
|
![]() |
#37 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Stabil inntekt i en jobb jeg trives med. Helst såpass høy stabil inntekt at vi kunne kjøpe et litt større sted å bo, og få gjesterom og spisestue og uteplass. (De fleste andre tingene jeg ønsker meg er såpass rimelige at de fint lar seg skaffe med alminnelig inntekt.)
![]() |
#38 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Gullbukser!
![]() |
#39 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker at vi hadde råd til å gjøre oss ferdig med oppussing av huset. Spesielt ønsker jeg meg ny peis. Den vi har nå er et helt åpent ildsted og fyrer kun for kråka. Dessuten ønsker jeg å få skiftet alle vinduene og etterisolert. Vi fikk bare råd til å skifte fire vinduer og etterisolere en vegg i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Off the map.
|
vi har rom for å låne en halv million til - men det er litt tullete, om noen år er bilen omtrent verdiløs og vi sitter fremdeles med brorparten av de pengene vi lånte i gjeld.
![]() |
|
|