Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 17:59   #101
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Her kunne jeg gjerne bodd, det er lov å drømme.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=23633302

Hytte på fjellet kunne jeg virkelig også ønske meg. En moderne hytte med alle fasiliteter og helt uten tv. Fint turterreng og et vann å bade i om sommeren.

Gammel 18-08-10, 17:59   #102
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Mest av alt ønsker jeg en kropp som fungerer.

Av ting som koster penger er det ingenting jeg virkelig går og tenker masse på og som jeg ikke har mulighet til å kjøpe.

Gammel 18-08-10, 18:00   #103
Albertine
Passiv

Standard

Jeg ønsker meg en spennende og variert jobb der jeg får brukt alle mine gode egenskaper, med gode kolleger, en sjef som verdsetter meg og som villig betaler litt mer for å få akkurat meg.

Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:03   #104
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg ønsker meg en spennende og variert jobb der jeg får brukt alle mine gode egenskaper, med gode kolleger, en sjef som verdsetter meg og som villig betaler litt mer for å få akkurat meg.

Ja, det og.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:04   #105
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utrolig flink til hedonistisk økonomistyring. Jeg kommer jo ikke på noe.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:27   #106
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og flysertifikat.

Gammel 18-08-10, 18:31   #107
Maninin
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2010
Maninin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skulle så inderlig ønske at sambo ble sykdomsfri, og så hadde det vært fint om vi kunne kjøpt oss hus med hage (og gjerne utsikt mot havet)... *sukk*

Maninin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 18:39   #108
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh, det er mange ting. Mest av alt ønsker jeg meg et eget hus i området her vi bor så vi kan slutte å være leilendinger og ha en litt sikrere framtid. Det hadde ikke gjort noe om huset hadde utsikt og fin veranda/terasse med utgang fra kjøkkenet eller stua, og det kunne godt ligne litt på en svensk rød stuga. Men da må det lottogevinst til.

Ellers skulle jeg veldig gjerne hatt muligheten til å bo et år i Hellas, i eller nær yndlingslandsbyen min:

Gammel 18-08-10, 18:47   #109
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går nok ikke under "ting", men øverst på ønskelisten står fast jobb. Deretter en enebolig, gjerne funkis med panoramavinduer helt nede ved sjøen på et værutsatt sted. Den vinterhagen til Esme var heller slettes ikke dum.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:39   #110
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surfer på finn og fant en tomt med et hus jeg kunne tenke meg!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:43   #111
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har virkelig ønsket meg gjerde i alle år så lenge vi har hatt barn og nå, endelig i år holder vi på...
Neste ting jeg virkelig ønsker meg er å pusse opp badet og det skal skje i vinter, har mannen lovet. Vi får nå se!!

Å løfte taket og bygge på etpar rom + loftstue og et lite bad ekstra hadde vært digg...

Det hadde også vært fristende med en hytte eller leilighet i Trysil men da kunne vi jo ikke reist andre steder på ferie og det vil vi jo...

Gammel 18-08-10, 20:09   #112
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Et barn til.

Ellers har vi i tre og et halvt år ønsket oss et rekkehus vi så på visning i en periode vi bare kikket, og ikke skulle kjøpe. Perfekt for oss, og det flotteste vi har sett i borettslaget vi bor og stortrives i. Senest rett før ferien sa jeg til mannen da vi gikk forbi: - Det som er så synd, er at det huset ikke kommer til å bli solgt igjen på mange, mange år, siden det skiftet eier for bare tre år siden.

Vel. I forrige uke fant vi annonsen på finn.no, og i går fikk vi tilslaget. (Så får vi heller brenne i helvete for at vi tok det på forkjøpsrett.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.

Sist redigert av Xian : 18-08-10 kl 21:11.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:29   #113
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Xian: sjæbnen.

Gammel 18-08-10, 21:06   #114
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Virkelig, virkelig ønske, men helt urealistisk ønsker jeg meg et feriehus på Mallorca.

Mer realistisk men dyrt å legge gulvvarme i underetage.

Det store ønsket som ikke går å kjøpe for penger er bedre helse til Snuppa.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:18   #115
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

xian! - Grattis med ny kåk! - Klart dere skal ta den på forkjøpsrett, det er jo cluet med å være medlem i borettslag det jo! - Min barndoms lenestoler står på loftet og gitt. Jeg kjenner hvordan stoffet klør på bare lår bare jeg ser dem.

Gammel 18-08-10, 21:28   #116
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har retenkt. Jeg ønsker meg søsken. Greie og hyggelige, oppegående søsken. Ala SP og brodern hennes.

Sånne man kan ha på besøk også rydder de etter seg. Eller lærer ungen din ett eller annet kult. Når man sender ungen til dem. Ikke fordi man skal ha barnevakt, men fordi de har så sabla lyst på besøk av den ungen din.

En sånn som bare er der. For ungene. Og for deg.

Eller.

Det funker med en bra plass man kan sende unger for oppbevaring en helg per måned også, egentlig.

Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:31   #117
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker meg en bil. Ingen krav utenom at det må være nogenlunde driftsikker. Kunne også fint tatt til takke med en scooter.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:36   #118
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg en utdannelse. Jeg har ikke mulighet akkurat nå, og senere tror jeg det blir for sent. Men det skulle jeg virkelig gjerne hatt.

Så ønsker jeg at nakken blir bra. Akkurat nå kjennes det ut som det ikke finnes nok penger i hele verden til å fikse den.

Gammel 18-08-10, 21:39   #119
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har retenkt. Jeg ønsker meg søsken. Greie og hyggelige, oppegående søsken. Ala SP og brodern hennes.

Sånne man kan ha på besøk også rydder de etter seg. Eller lærer ungen din ett eller annet kult. Når man sender ungen til dem. Ikke fordi man skal ha barnevakt, men fordi de har så sabla lyst på besøk av den ungen din.

En sånn som bare er der. For ungene. Og for deg.

Du kom meg egentlig i forkjøpet der. Jeg ønsket meg først et ecohus, overskudd og en Prius, men så kom jeg på at det jeg egentlig mest av alt vil ha er en større familie - i nærheten. Og et par barn til, med en hyggelig og ganske pratsom mann. :snufs:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:40   #120
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har et stort ønske om å få bo (minst) en periode til i utlandet. Det passer dårlig nå, men jeg har store planer for fremtiden.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.