|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Her kunne jeg gjerne bodd, det er lov å drømme.
![]() |
#102 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Mest av alt ønsker jeg en kropp som fungerer.
![]() |
#103 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en spennende og variert jobb der jeg får brukt alle mine gode egenskaper, med gode kolleger, en sjef som verdsetter meg og som villig betaler litt mer for å få akkurat meg. |
![]() |
![]() |
#104 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Ja, det og.
![]() |
#105 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg er utrolig flink til hedonistisk økonomistyring. Jeg kommer jo ikke på noe.
![]() |
#107 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg skulle så inderlig ønske at sambo ble sykdomsfri, og så hadde det vært fint om vi kunne kjøpt oss hus med hage (og gjerne utsikt mot havet)... *sukk* |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Åh, det er mange ting. Mest av alt ønsker jeg meg et eget hus i området her vi bor så vi kan slutte å være leilendinger og ha en litt sikrere framtid. Det hadde ikke gjort noe om huset hadde utsikt og fin veranda/terasse med utgang fra kjøkkenet eller stua, og det kunne godt ligne litt på en svensk rød stuga. Men da må det lottogevinst til.
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det går nok ikke under "ting", men øverst på ønskelisten står fast jobb. Deretter en enebolig, gjerne funkis med panoramavinduer helt nede ved sjøen på et værutsatt sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har virkelig ønsket meg gjerde i alle år så lenge vi har hatt barn og nå, endelig i år holder vi på...
![]() |
#112 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Et barn til.
Ullungen 2006 og Lillebror 2015 Vegen er lystig, og vegen er vrang. Sist redigert av Xian : 18-08-10 kl 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Virkelig, virkelig ønske, men helt urealistisk ønsker jeg meg et feriehus på Mallorca. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?xian! - Grattis med ny kåk! - Klart dere skal ta den på forkjøpsrett, det er jo cluet med å være medlem i borettslag det jo! - Min barndoms lenestoler står på loftet og gitt. Jeg kjenner hvordan stoffet klør på bare lår bare jeg ser dem.
![]() |
#116 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har retenkt. Jeg ønsker meg søsken. Greie og hyggelige, oppegående søsken. Ala SP og brodern hennes. |
![]() |
![]() |
#118 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en utdannelse. Jeg har ikke mulighet akkurat nå, og senere tror jeg det blir for sent. Men det skulle jeg virkelig gjerne hatt.
![]() |
#119 |
Vaklende
|
![]() Re: Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
Du kom meg egentlig i forkjøpet der. Jeg ønsket meg først et ecohus, overskudd og en Prius, men så kom jeg på at det jeg egentlig mest av alt vil ha er en større familie - i nærheten. Og et par barn til, med en hyggelig og ganske pratsom mann. :snufs: |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg har et stort ønske om å få bo (minst) en periode til i utlandet. Det passer dårlig nå, men jeg har store planer for fremtiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|