|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagÅh - ikke får jeg prikke Mauser med knegg og ikke får jeg prikke Milfrid med grineler. |
|
|
|
#22 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagJeg og mellomstebarnet var bortreist på storesøsters bursdag et år. Overnattingstur i regi av barnehagen - jeg var med som forelder. Mellomstebarnet ville ikke reise på tur uten en av oss foreldre, og vi hadde klartert det med bursdagsbarnet på forhånd, planlagt selskap en annen dag, ut og spise + kino med pappa på selve dagen, og hadde det i grunnen helt klart. Likevel fikk jeg ei gråtkvalt jente på telefonen utpå ettermiddagen - da var det visst ganske trist likevel. Det ordnet seg og ble en fin dag, men det er ikke glemt, for å si det sånn.
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagVi feirer som regel på dagen også, så det hadde vært dumt om vi ikke var hjemme begge to.
|
|
|
|
#24 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagOm det er jobb eller noe annet viktig, så ja... Men det hadde sittet langt inne! Jeg hadde ikke reist bort om det var på "hygge-tur" for å si det slik! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagDet skal være noe veldig viktig for at jeg skal synes at det er greit for meg eller mannen å være borte på barnas bursdager.
|
|
|
#26 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagVi prøver å unngå det, og har til nå klart det |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagJeg var på kurs på Island da mellomste var liten og feiret dag. På Islands nasjonaldag. Så jeg sa at jeg feiret for begge. Det var sårt, men trolig mest for meg. Det er vel den eneste bursdagen jeg ikke har vært til stede for ungene. Varige men får de neppe.
|
|
|
#29 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å være bortreist på barnas bursdagDa jeg gikk på skole i Bodø i 2008-2009 så var jeg på samling den uka turbo ble 6 år. Han sa det var helt greit så lenge jeg hadde med en stooor pakke, helst med noe han hadde sett på tvreklame fra BR leker(har ikke br her)
|
|
![]() |
|
|