Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å være bortreist på barnas bursdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 22:33   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Om å være bortreist på barnas bursdag

Åh - ikke får jeg prikke Mauser med knegg og ikke får jeg prikke Milfrid med grineler.

Bortreist på barnas bursdag hvert eneste år er trist. En gang eller tre er ikke noe problem - det er bare sånn det er noen ganger.

Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 22:39   #22
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og mellomstebarnet var bortreist på storesøsters bursdag et år. Overnattingstur i regi av barnehagen - jeg var med som forelder. Mellomstebarnet ville ikke reise på tur uten en av oss foreldre, og vi hadde klartert det med bursdagsbarnet på forhånd, planlagt selskap en annen dag, ut og spise + kino med pappa på selve dagen, og hadde det i grunnen helt klart. Likevel fikk jeg ei gråtkvalt jente på telefonen utpå ettermiddagen - da var det visst ganske trist likevel. Det ordnet seg og ble en fin dag, men det er ikke glemt, for å si det sånn.

Gammel 18-08-10, 22:57   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi feirer som regel på dagen også, så det hadde vært dumt om vi ikke var hjemme begge to.

Mannen min var på nære nippen å bestille fotballtur på snuppas bursdag da hun ble ett år. Han har nemlig også bursdag den dagen og tenkte at det hadde vært gøy å feire dagen borte. En liten påminnelse om at han ikke lenger var alene om bursdag på den datoen gjorde at de utsatte turen et par uker.

Snuppa hadde egentlig vært for liten til å skjønne, men ...

Så det er noe vi forsøker å unngå, men går det ikke, så går det ikke.

Gammel 18-08-10, 23:00   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om det er jobb eller noe annet viktig, så ja... Men det hadde sittet langt inne! Jeg hadde ikke reist bort om det var på "hygge-tur" for å si det slik!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 23:17   #25
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Det skal være noe veldig viktig for at jeg skal synes at det er greit for meg eller mannen å være borte på barnas bursdager.
Sånn som nå i høst så skal en av mine favorittartister ha konsert i London og jeg har veldig lyst til å dra, men det er på bursdagen til eldstemann og da får jeg meg ikke til å gjøre det.

Gammel 18-08-10, 23:37   #26
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Vi prøver å unngå det, og har til nå klart det
Det skal ganske mye til at vi er borte på barnas bursdager, men hvem vet en dag så kan det oppstå en situasjon som tilsier at vi må det og da ville jeg ha feiret dagen til barnet før jeg dro eller etter..

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 01:03   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi prøver å unngå det, skal være veldig viktig for at jeg synes det er greit.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 01:13   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på kurs på Island da mellomste var liten og feiret dag. På Islands nasjonaldag. Så jeg sa at jeg feiret for begge. Det var sårt, men trolig mest for meg. Det er vel den eneste bursdagen jeg ikke har vært til stede for ungene. Varige men får de neppe.

Gammel 19-08-10, 08:34   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Da jeg gikk på skole i Bodø i 2008-2009 så var jeg på samling den uka turbo ble 6 år. Han sa det var helt greit så lenge jeg hadde med en stooor pakke, helst med noe han hadde sett på tvreklame fra BR leker(har ikke br her)

Han hadde feiret dagen ilag med kompiser før jeg dro. Når jeg kom hjem fredag så dro han til Kreta ilag med besteforeldrene lørdagen ,så familieselskap ble ikke feiret før etter 17 mai (han har bursdag 5 mai) Han var veldig fornøyd med det for da fikk han så ange bursdager sa han selv. For fadderne kom med pakke på dagen . så fikk han pakke fra meg da jeg kom hjem, og pakke fra andre da han kom fra kreta

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.