|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg føler meg tvangsmotifisertSøsteren min ringte meg i vill panikk etter jeg hadde sent henne et bilde av en olabukse jeg hadde tenkt å kjøpe.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisert
Jeg også, altså. Jeg er ikke en etterdilter.:viktig!: Jeg syns buksa var kul og kommer sikkert til å kjøpe den når jeg får lønn.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertJeg liker ikke at lommene kommer for langt ned. På min rompe er det fullstendig feil - den ser ut som den siger nedover. Jeg liker lommene nokså høyt jeg. Kjerring-schmerring. |
|
|
|
#6 |
|
nju nja njo
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertKjerringrumpe faktisk.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, hvis jeg skal tenke logisk på det så må det jo se ut som om rumpa siger nedover om lommene er langt nede? Hvis man først skal tenke på lommeplassering, liksom?
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertHøy lommeplassering er på vei inn igjen, er det ikke?
|
|
|
#10 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertLommeplassering er fullstendig essensielt. Skal se om jeg finner noe som demonstrerer det.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertDet har jeg ikke tenkt på, jeg vet bare at det kan det ikke være mer enn tre fingerbredder mellom lomma og midtsømmen bak på buksa, ellers blir rompa mi bred som en låvedør. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men selvsagt gjørt jeg det, jeg kjøper ikke en bukse fordi den er inn, fordi min søster sier det, eller fordi "de med peiling" sier at buksa jeg vil ha er ukul.
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns den hadde for små lommer for høyt plassert til å være en såpass bred modell. Men det må jo uansett prøves på. Kanskje rumpa di er perfekt i denne? Jeg sjekker alltid rumpa mi i jeans før jeg kjøper.
|
![]() |
|
|