Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg føler meg tvangsmotifisert

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 15:07   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg tvangsmotifisert

Søsteren min ringte meg i vill panikk etter jeg hadde sent henne et bilde av en olabukse jeg hadde tenkt å kjøpe.
"Nei, nei, nei! Du så plasseringen på de lommene!?"

Øh, nei...
Og hun mente altså at lommene på rumpa var plassert for høyt opp, og at det ikke var muuuuulig å ha passert 30 år og ikke vite at høytplasserte lommer ga kjerringrumpe.

Er det sånn? Jeg har aldri tenkt over lommeplasering i det hele tatt.

Gammel 19-08-10, 15:08   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisert

Jeg har aldri tenkt på noe sånt. Så er jeg helt borte når det gjelder mote. Jeg syns det viktigste at jeg liker det jeg kjøper.

Gammel 19-08-10, 15:11   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næh, det har jeg aldri tenkt på. Derfor har jeg alltid med meg assistanse når jeg handler.

Gammel 19-08-10, 15:11   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Jeg har aldri tenkt på noe sånt. Så er jeg helt borte når det gjelder mote. Jeg syns det viktigste at jeg liker det jeg kjøper.

Jeg også, altså. Jeg er ikke en etterdilter.:viktig!: Jeg syns buksa var kul og kommer sikkert til å kjøpe den når jeg får lønn.
Men er det slikt dere vet? Er det en "sannhet", liksom?

Gammel 19-08-10, 15:12   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg liker ikke at lommene kommer for langt ned. På min rompe er det fullstendig feil - den ser ut som den siger nedover. Jeg liker lommene nokså høyt jeg. Kjerring-schmerring.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:15   #6
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Kjerringrumpe faktisk. Jeg vil heller si at høytsittende lommer framhever rompa, mens lave lommer, øh, ikke gjør det. Eller var det motsatt? Nå ble jeg plutselig usikker. Så lenge du liker buksa så er vel det det viktigste. :hjelpsom:

Gammel 19-08-10, 15:15   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg liker ikke at lommene kommer for langt ned. På min rompe er det fullstendig feil - den ser ut som den siger nedover. Jeg liker lommene nokså høyt jeg. Kjerring-schmerring.

Ja, hvis jeg skal tenke logisk på det så må det jo se ut som om rumpa siger nedover om lommene er langt nede? Hvis man først skal tenke på lommeplassering, liksom?

Gammel 19-08-10, 15:17   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med søsteren din og har vært klar over at jeg mener dette også før det ble nevnt nå.

Gammel 19-08-10, 15:18   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høy lommeplassering er på vei inn igjen, er det ikke?

Eller, hvis JEG mener at det er på vei inn, så kommer vel Glitter og Scarlett snart og sier at "det har jo vært på vei inn i flere ÅR, nå, altså! Det er vel egentlig litt ute igjen!"

Gammel 19-08-10, 15:20   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lommeplassering er fullstendig essensielt. Skal se om jeg finner noe som demonstrerer det.

Gammel 19-08-10, 15:21   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Kjerringrumpe faktisk. Jeg vil heller si at høytsittende lommer framhever rompa, mens lave lommer, øh, ikke gjør det. Eller var det motsatt? Nå ble jeg plutselig usikker. Så lenge du liker buksa så er vel det det viktigste. :hjelpsom:

Gjør som følger: Ta den på, se i speilet. Ser den fin ut syns du? Da er den fin.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:23   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lommeplasseringen har definitivt virkning på den visuelle virkningen bakenden gir, ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:23   #13
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Det har jeg ikke tenkt på, jeg vet bare at det kan det ikke være mer enn tre fingerbredder mellom lomma og midtsømmen bak på buksa, ellers blir rompa mi bred som en låvedør. Jeg tror lommene på buksene mine er normalt plassert, de er i alle fall ikke høyt oppe.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:29   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det kan jo være at når jeg sier at jeg aldri har tenkt over det før, så er det fordi jeg ikke vet at det er det jeg har gjort. Kanskje har jeg prøvd en olabukse, og tenkt at den ikke satt noe pent på, også var det lommeplasseringens feil, bare at jeg ikke tenkte over det.

Gammel 19-08-10, 15:32   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal tilstå jeg aldri har tenkt to ganger over hvor ei lomme er plassert eller ikke.

Gammel 19-08-10, 15:32   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det kan jo være at når jeg sier at jeg aldri har tenkt over det før, så er det fordi jeg ikke vet at det er det jeg har gjort. Kanskje har jeg prøvd en olabukse, og tenkt at den ikke satt noe pent på, også var det lommeplasseringens feil, bare at jeg ikke tenkte over det.

Det er det der som er forskjellen på meg og feks Glitter. (Ok da - det er flere forskjeller. )

Jeg ser "liker ikke" eller "ja, liker" mens Glitter ser at den har en søm som er feil akkurat deeeer, det er den som ødelegger. Jeg kan ikke sånt.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:33   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Gjør som følger: Ta den på, se i speilet. Ser den fin ut syns du? Da er den fin.

Men selvsagt gjørt jeg det, jeg kjøper ikke en bukse fordi den er inn, fordi min søster sier det, eller fordi "de med peiling" sier at buksa jeg vil ha er ukul.

Jeg skal vise dere hvilken bukse jeg vil ha

Jeg får ikke limt inn, så jeg linker.
http://www.longtallsally.com/portal/...E+%2F+14Y38MDE

Gammel 19-08-10, 15:34   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Og det er Smilefjes skyld. Hun fikk meg til å surfe på LTS midt i arbeidstiden.

Gammel 19-08-10, 15:34   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Høy lommeplassering er på vei inn igjen, er det ikke?

Eller, hvis JEG mener at det er på vei inn, så kommer vel Glitter og Scarlett snart og sier at "det har jo vært på vei inn i flere ÅR, nå, altså! Det er vel egentlig litt ute igjen!"

Det kommer an på buksa og på rumpa. Nå er jo alt lov i olabukseverdenen, og det meste er lov med lommer også. Men det kommer altså an på modellen. Hvis lommene er for langt oppe, så kan rumpa se lengre ut, fordi den blir på et vis hengende under lommene.

Personlig syns jeg ikke det er så fint om lommene kommer alt for langt over "rumpebretten", men at litt av lommene går nedenfor.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:35   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg får ikke limt inn, så jeg linker.
http://www.longtallsally.com/portal/...E+%2F+14Y38MDE

Jeg syns den hadde for små lommer for høyt plassert til å være en såpass bred modell. Men det må jo uansett prøves på. Kanskje rumpa di er perfekt i denne? Jeg sjekker alltid rumpa mi i jeans før jeg kjøper.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.