|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisert
|
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hysj med deg.
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jammen, jeg har ikke målebånd, og jeg mistet helt motet da jeg studerte den jeanssiden der. Jeg skjønte ikke helt hvor jeg skulle trykke eller hva det heter på engelsk det jeg vil ha, og slikt.
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertNå ble jeg nesten litt sur her. Jeg synes at du skal kjøpe buksa dersom du har lyst på den, Kirsebær. Motepolitiet kan ta seg en bolle.
|
|
|
#25 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertHe, he.. Men jeg spør jo hva folk mener, Divine. Jeg bryr meg ikke så mye om hva de sier, men jeg vil vite hva de tenker om saken, likevel.
|
|
|
#26 |
|
Textrovert
|
Joda, men læll.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertSend dem en mail og spør om målene på lommene i din størrelse. De svarer kjempefort og det kan hende den er perfekt i din størrelse. :lyspære: |
|
|
|
#28 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertOg når jeg får kjøpt meg målebånd, noe som tydeligvis er svært tidkrevende og må planlegges nøye, og noen kan assistere meg, så skal jeg lage en bukse på Makeyourownjeans.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertJeg kan assistere deg jeg. |
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertEr det noe anderledes å komme med innspill og tips på jeansrumper, enn med andre klær?
|
|
|
#33 |
|
Textrovert
|
Ikke i min verden. Men jeg synes ofte av svar blir så bastante i slike tråder. Som om noen sitter på fasiten på hva som er fint og hva folk skal eller for guds skyld IKKE skal kle seg i.
|
|
|
#34 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertMen jeg syns altså den LTS-buksen var superkul. Små lommer, eller høye lommer eller hva som helst; buksa var Kirsebærkul.
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Da kjøper du den, tar den på og viser oss bilde også kan vi skryte av deg! |
|
|
|
#36 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, når jeg skal ordne bukse selv vil jeg ha større lommer og litt bedre plassert, men når man kjøper en ferdigbukse, så tenker jeg ikke over hvor lommene er.
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
De aller fleste i denne tråden svarer at de ikke har peiling og ikke bryr seg, så er det noen som svarer at de syns lommer gjør noe med utseendet til rumpa (uten å si hva som er best), det er vel hardly diskutabelt, også kommer jeg med noen generelle betraktninger, men sier at bukser må prøves på for å finne rett modell for rett eier. Ikke spesielt bastant i min verden.
|
|
|
#40 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisertJeg liker best busker med litt store lommer, for da får jeg litt rumpe, jeg og. *bidrar* |
|
|
|
![]() |
|
|