Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg føler meg tvangsmotifisert

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 20:20   #101
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisert

Tror jeg. Da stemmer det for meg jaffal.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:23   #102
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor passer ikke 34 her da? :konspirasjonsoppplegg:

Gammel 19-08-10, 20:26   #103
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fordi det her er 34" som er lengden på buksa. Mens der er det standardlengden på ditt bein ned til ankelen som skal være 34".

Med andre ord - hvis du skal ha en bukse som er ment å være subbesid her så må du kjøpe den 36" fordi du har 90 cm bein. Og 36" er omtrent 90 cm. Mens der sier de at du trenger bare vite lengden på beinet ditt til ankelen, så sørger de for at designet blir passe langt til ditt bein.

Egentlig er det jo mye greiere sånn sett.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:27   #104
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Å, du er lengre enn meg. Jeg er 181. Og tynn i tillegg? Du må jo også være en perfekt kunde for MYJ!
Jeg så ut som om jeg hadde superlange bein for 35 kilo siden.

Ja, jeg bør nok starte å handle der, jeg vil!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skal vi se.

Beina mine måler temmelig akkurat 91 cm. Målt fra Frøkna til gulvet.
Gud vet hvorfor - men 34" passet perfekt. Det var absolutt ikke for kort. De kunne ikke vært en millimeter lenger.

Damen på LTS mente jo jeg var så sabla kortvokst. ()
Der kom det damer på to meter - de fikk også bukser som passer.

Jeg kan like sånt og har enda mer lyst å handle der. Jeg skulle dit sist jeg var i london, men av en eller annen merkelig grunn havnet jeg på doc. martens butikken heller, og der var jeg så lange at LTS hadde stengt når jeg endelig fant den.

Men hvorfor passer ikke 34 her da? :konspirasjonsoppplegg:

Kanskje de her bruker 34" merking til å merke hvor lang buksen er, mens på LTS merker de etter hvor lange beina er?

Gammel 19-08-10, 20:31   #105
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Greia med klær er at det er egentlig ikke så nøye hvordan de ser ut. Om man selv føler seg kul/fin/tøff/stilig (alt etter som hva du går for), så blir du det. Da inntar du liksom den ønskede holdningen.

Nuvel. Jeg så idag en dame i femtiårene med rysjeskjørt, uuuutringet singlet, superbredt belte, plattformsandaler og noen voldsomme smykker. Alt i ulike sjatteringer av gult.
Vedder på at hun FØLTE seg kul/fin/tøff/stilig - den holdningen hadde hun hvertfall - men jeg må si at jeg ikke akkurat synes hun ble det likevel...

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:35   #106
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Nuvel. Jeg så idag en dame i femtiårene med rysjeskjørt, uuuutringet singlet, superbredt belte, plattformsandaler og noen voldsomme smykker. Alt i ulike sjatteringer av gult.
Vedder på at hun FØLTE seg kul/fin/tøff/stilig - den holdningen hadde hun hvertfall - men jeg må si at jeg ikke akkurat synes hun ble det likevel...

Kjip du er da.

Jeg ser av beskrivelsen at jeg godt kunne ha funnet på å tenke at "der kom det omsider en dame med ryggrad nok til å være sin egen dommer. Hun finner det vakkert, og hun liker det."

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:44   #107
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Men at du ikke syns det er jo ikke viktig. Hun syns det, og da er hun det. For seg.

Gammel 19-08-10, 20:45   #108
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kjip du er da.

Jeg ser av beskrivelsen at jeg godt kunne ha funnet på å tenke at "der kom det omsider en dame med ryggrad nok til å være sin egen dommer. Hun finner det vakkert, og hun liker det."

Men at du ikke syns det er jo ikke viktig. Hun syns det, og da er hun det. For seg.

Gammel 19-08-10, 20:58   #109
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jepp jeg vet akkurat hva du snakker om. Ekstra lengde liksom.

Jeg har så lyst på en tur til LTS i nær fremtid, tenk å ha på seg en for lang bukse. Jeg klarer ikke å tro at det er mulig.

Ekstra lengde betyr at det ikke ser stuttkort ut. Ikke at den er lang.

For lange bukser. Er det sant, er det sant?

Gammel 19-08-10, 21:00   #110
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Ekstra lengde betyr at det ikke ser stuttkort ut. Ikke at den er lang.

For lange bukser. Er det sant, er det sant?

Det er sant.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:09   #111
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:14   #112
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Kjerringrumpe? Hva er det?

*har gått og sett på bakendene til folk i halve dag*

Forøvrig synes jeg at bukser med lommer som sitter for langt ned og samtidig er ganske trange får det til å se ut som vedkommende har for stor rumpe til buksa så den glir ned. For høye, små lommer er ikke pent, men jeg har liksom ikke skjønt hvorfor.

Gammel 19-08-10, 22:17   #113
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men selvsagt gjørt jeg det, jeg kjøper ikke en bukse fordi den er inn, fordi min søster sier det, eller fordi "de med peiling" sier at buksa jeg vil ha er ukul.

Jeg skal vise dere hvilken bukse jeg vil ha

Jeg får ikke limt inn, så jeg linker.
http://www.longtallsally.com/portal/...E+%2F+14Y38MDE

Nei, syntes ikke den var fin. Lommene sitter alt for langt ut til siden, og da blir baken myye større, enn hva den egentlig er! Lommene er også for små.. Sorry..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:30   #114
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ikke noe å unnskylde seg for det.

Jeg syns buksa så veldig kul ut, men om jeg kjøper den så kan det jo hende jeg skifter mening når jeg prøver den, men på bildet var den i hvertfall akkurat slik jeg liker dem. :glad:

Gammel 19-08-10, 22:32   #115
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en dårlig klesdame, egentlig. Men jeg blir alltid så fasinert når venninner av meg sier sånne ting som høres ut som faktagreier som alle vet:
"Det ser jo ut som man har bredere lår om den er slittvasket (bare at de bruker et ord jeg ikke kan) på lårene" også stemmer flere i med bekreftende lyder.

Eller
"bootlegen må ikke være mer enn x antall centimeter, for da vil jo føttene virke betraktelig mye kortere. "

Jeg drikker gjerne en øl til i slike situasjoner.

Eg er litt som venninnene dine trur eg.

Og ja, lommevitenskap er ei sannheit.

Gammel 19-08-10, 22:35   #116
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg er litt som venninnene dine trur eg.

Da kan vi gjerne henge mye sammen, for da blir det mye øldrikking på meg.

Gammel 19-08-10, 22:36   #117
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan drikke øl og snakke om sånt samtidig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:41   #118
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan drikke øl og snakke om sånt samtidig.

Jeg kan drikke øl og nikke og se ut som om jeg er enig.

Gammel 19-08-10, 22:44   #119
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan eg ta vin og snakke om sånn? Skulle til å skrive "og drikke dokke under bordet" men å drikke Kirsebær og aC under bordet framstår for meg som litt vanskelig!

Gammel 19-08-10, 22:46   #120
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Vi kan samles, alle kan drikke akkurat det de vil, dere kan snakke om lommmer og jeg nikker og ser ut som jeg tar til meg det som blir sagt. Genial løsning!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.