|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva betyr navnet til barnet ditt?Jeg har visst aldri sjekket betydningen av ungene sine navn. Jeg har heller aldri laget navnetråder på nettet eller brukt lange kvelden foran peisen sammen med mannen for å diskutere navn.
|
|
|
|
#123 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva betyr navnet til barnet ditt?
Hehe, jeg er også vekt som er sammen med kreps. Vi passer perfekt sammen.
|
|
|
#124 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva betyr navnet til barnet ditt?Begge sønnene mine har dobbeltnavn, og navnenes betydning ble sjekket opp når vi hadde bestemt oss for navnene. Betydningen var ikke avgjørende for barnas navn.
|
|
|
#125 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva betyr navnet til barnet ditt?For meg har skirvemåten mye å si for om jeg liker navnet. Jeg blir på en måte litt stressa dersom jeg ikke vet om man heter Christine eller Kristine. Jeg må se navnet for meg skriftlig i hodet mitt. Jeg synes f.eks. Kristian er et fint navn, men ikke Christian. Filip, men ikke Philip. Aksel og ikke Axel. Og jeg må vite hvordan det skrives før jeg kan si om jeg liker det, det er ikke nok å høre på språklydene. Jeg må ha et mentalt bilde av ordet. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva betyr navnet til barnet ditt?
Vi uttaler det likt dere. Det har dukket opp noen her med navnet de siste årene, men få født så langt tilbake som i 2002.
|
|
|
#127 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Hva betyr navnet til barnet ditt?Jenta mi sitt navn betyr : å skinne og lys.
|
![]() |
|
|