Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre sluttere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 23:52   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter

Tosse og Inter er UTROLIG flinke!!! (Ja, må rope).

Inter skrev dette til meg:

Sitat:

- Du blir gladere av å ikke røyke
- Roligere
- Takler stress på en helt annen måte/altså takler stresset istedenfor å øke det ved å lete etter en mulighet for å røyke før en begynner å se på det som førte til stresset i utgangspunktet.
- Man får bedre smaks og luktesans.
- Kaffe uten røyk smaker noe så hinsides godt at jeg er sur på meg selv for å ha gått glipp av det i så mange år.

Hmmm. Jeg har jo sagt at jeg skal stille meg vidåpen, og det skal jeg, men dette er det så vanskelig å forestille seg.

- at jeg skal bli glad? Og rolig? Jeg forestiller meg det stikk motsatte; grinete og rastløs.
- at jeg skal takle stress i det hele tatt uten røyk????
- at kaffe skal smake bedre uten røyk? Den eneste gangen jeg har sluttet å røyke, måtte jeg slutte å srikke kaffe også, siden kaffe gir meg helt avsindig lyst på røyk. De hører liksom sammen.

Men jeg skal forsøke å tro.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.