|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du en hyler? | |||
Helt klart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 15,43% |
Absolutt ikke! |
84 | 51,85% |
Kanskje noen ganger? |
53 | 32,72% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg tror ikke jeg hyler og skriker, men akkurat i slike berg-og dalbane-situasjoner er jeg ikke sikekr.
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Damer, skriking og hyling
|
![]() |
![]() |
#44 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNoen ganger her. Jeg hylte da jeg fødte, begge gangene. Ikke urkvinnebrøl, men modernekvinnehyl.
![]() |
#45 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg kan hyle hvis jeg blir overrasket av et skummelt insekt. I berg- og dalbaner blir jeg som regel stum av skrekk.
![]() |
#48 |
Originala
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg holder meg langt unna karuseller, så akkurat der hyler jeg ikke. Det skal jeg ha. Men jeg kan finne på å hyle høyt om jeg blir skremt. Som da øynene mine/hjernen min spilte meg et puss og jeg trodde flyet jeg satt i var i ferd med å bli påkjørt av et annet fly. Det er ikke direkte kult å hyle ut at vi holder på å bli påkjørt, lizzm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg hyler til tider, senest for få minutter siden. Av et "flyvende stankelben" mellom meg og pcskjermen min.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Kan ikke huske jeg skreik da nei. Det gikk mer i pusting, eller å prøve å ikke holde pusten, siden bøkene sier at man bør puste...
![]() |
#52 |
søt
![]() Sv: Damer, skriking og hylingTror ikke jeg er en hyler, men jeg har hylt i berg og dalbaner. Ungene har blitt store nok, men de må jo grøss og gru ha med en voksen enn så lenge. :/
![]() |
#53 |
Textrovert
|
Jeg også. Jeg hyler når jeg blir veldig redd. Men ikke på kino og slike banale ting. Det skjer vel heller når jeg er genuint redd, som hvis jeg tar ekstremt skumle berg-og-dalbaner, ved fødsel eller dersom jeg tror ungene mine er i fare (type: at de løper over veien), og lignende. Jeg ser ikke på det som barnslig, og blir litt sur over at folk sier det. Jeg tror ikke jeg hadde klart oom jeg hadde prøvd. Jeg tror det er et instinkt.
![]() |
#55 |
intro
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg kan nok komme til å hyle hvis jeg blir overrasket av ei mus, f.eks.
![]() |
![]() |
#57 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNei...... jeg skriker lite, tror jeg. Blir heller stum og får hjertebank... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Damer, skriking og hyling...men jeg må tilstå at jeg skrek som bare F*** et øyeblikk da jeg nokså impulsivt ble "tvunget" opp i The Rocket Extreme Ride da vi var i Atlantic City i sommer!!
![]() |
#59 |
Står på egne ben
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg er en hyler når det gjelder actionting i alle fall og når jeg føder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg er definitiv ikke en hyler (med mindre man ser bort bra "Uppskjutet" på Liseberg)...
![]() |
|
|