Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Damer, skriking og hyling

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du en hyler?
Helt klart! 25 15,43%
Absolutt ikke! 84 51,85%
Kanskje noen ganger? 53 32,72%
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 19:25   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damer, skriking og hyling

Jeg tror ikke jeg hyler og skriker, men akkurat i slike berg-og dalbane-situasjoner er jeg ikke sikekr. Jeg tror jeg ler.

Gammel 14-08-10, 19:30   #42
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nei, det er jeg overhodet ikke. Heldigvis. Skrikedamer er teite.

Jeg har brølt skikkelig til noen jeg ikke kjenner en gang i mitt liv, og det var til barnepleieren som deltok under fødsel med storebror. Hun var ...slem.
Nei hun var vel ikke det - ville bare lage bedre passasje for storebror. Men fy f... det var vondt. Da klarte jeg ikke annet enn at jeg snudde meg, og brølte "ikke borti beina mine"!!
Ellers hyler jeg ikke. Det er teit.

Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:27   #43
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klarer ikke å hyle. Uansett.

Gammel 14-08-10, 20:45   #44
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger her. Jeg hylte da jeg fødte, begge gangene. Ikke urkvinnebrøl, men modernekvinnehyl.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 20:45   #45
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg kan hyle hvis jeg blir overrasket av et skummelt insekt. I berg- og dalbaner blir jeg som regel stum av skrekk.

Gammel 14-08-10, 20:49   #46
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trodde ikke jeg var en hyler, helt til jeg så et videoopptak av meg selv i strikkhopp.

Gammel 14-08-10, 20:52   #47
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hyler i panikk hvis noen kniper til rundt anklene mine, og syns alle som ikke gjør det samme er sjikkli teite, og fjortiser.

Og i skumle karuseller og baner. gsålivredd:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 21:02   #48
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder meg langt unna karuseller, så akkurat der hyler jeg ikke. Det skal jeg ha. Men jeg kan finne på å hyle høyt om jeg blir skremt. Som da øynene mine/hjernen min spilte meg et puss og jeg trodde flyet jeg satt i var i ferd med å bli påkjørt av et annet fly. Det er ikke direkte kult å hyle ut at vi holder på å bli påkjørt, lizzm.
Jeg husker at jeg også gjorde det da jeg fikk en telefon om at mannen min var alvorlig skadd i en ulykke. Jeg ropte "nei" (i fistel) inn i telefonrøret mange ganger, så høyt jeg bare kunne. Jeg har for så vidt gjort det samme under fødsel også. Ikke som de der pressebrølene, men for å ... kanalisere ut smerten, kanskje? Så jeg er en hyler.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 21:07   #49
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nei jeg er ingen skriker, ikke en gang når jeg føder.

Samme her.

Gammel 14-08-10, 23:13   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg hyler til tider, senest for få minutter siden. Av et "flyvende stankelben" mellom meg og pcskjermen min.
Ikke fordi jeg er redd den, men jeg ehh, hvilket ord passer skriftlig? Jeg kjapp meg, som jeg sier, den overrasket/skremte meg med sin plutselige tilstedeværelse. Jeg kvapp, kanskje?

Da hyler jeg.

Men ikke i karuseller nei. (der besvimer jeg evt av ekstrem kvalme/svimmelhet/konsentrasjon om å ikke spy) Kanskje litt sånn "kiler i magen hvin" i berg og dalbaner, dog også da mest om det kommer overraskende på...

Gammel 14-08-10, 23:14   #51
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nei jeg er ingen skriker, ikke en gang når jeg føder.

Kan ikke huske jeg skreik da nei. Det gikk mer i pusting, eller å prøve å ikke holde pusten, siden bøkene sier at man bør puste...

Gammel 15-08-10, 00:19   #52
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Tror ikke jeg er en hyler, men jeg har hylt i berg og dalbaner. Ungene har blitt store nok, men de må jo grøss og gru ha med en voksen enn så lenge. :/

Gammel 15-08-10, 12:03   #53
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillamamma, her.

Ja, jeg er definitivt en hyler. Det bare skjer av seg selv...

Jeg også. Jeg hyler når jeg blir veldig redd. Men ikke på kino og slike banale ting. Det skjer vel heller når jeg er genuint redd, som hvis jeg tar ekstremt skumle berg-og-dalbaner, ved fødsel eller dersom jeg tror ungene mine er i fare (type: at de løper over veien), og lignende. Jeg ser ikke på det som barnslig, og blir litt sur over at folk sier det. Jeg tror ikke jeg hadde klart oom jeg hadde prøvd. Jeg tror det er et instinkt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 22:51   #54
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag hylte/lo/skreik jeg da jeg badet i veldig kaldt vann på veldig ustø bunn. Det bare kom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 23:03   #55
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan nok komme til å hyle hvis jeg blir overrasket av ei mus, f.eks. Men under siste fødsel, f.eks., utstøtte jeg knapt et knyst. Jeg tror ikke jeg er noen utpreget hyle- og fnisedame, i alle fall.

Gammel 15-08-10, 23:13   #56
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg hyler av berg-og-dal-baner (dødsangst) og pressrier. Jeg skjems ikke.

Jeg er der jeg også. Men ikke av dødsangst.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:49   #57
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei...... jeg skriker lite, tror jeg. Blir heller stum og får hjertebank...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:50   #58
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

...men jeg må tilstå at jeg skrek som bare F*** et øyeblikk da jeg nokså impulsivt ble "tvunget" opp i The Rocket Extreme Ride da vi var i Atlantic City i sommer!!

Gammel 20-08-10, 08:32   #59
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en hyler når det gjelder actionting i alle fall og når jeg føder. Men jeg hyler ikke akkurat hysterisk på noen måte og ikke så langvarig heller.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 09:46   #60
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg er definitiv ikke en hyler (med mindre man ser bort bra "Uppskjutet" på Liseberg)...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.