Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Frå sommar til haust, utvida bruk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 23:40   #21
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frå sommar til haust, utvida bruk

Eg måtte ha XL. Eg syns Tulip er små.

Gammel 19-08-10, 14:40   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Svart?

En grunn til at eg også er litt usikker er også fordi eg ikkje er sikker på om den kjem til sin rett med cardigan i grunn? Om eg skal bruke den syns eg kanskje det bør være rød genser og rød strømpis? Da er den et plagg liksom, ikkje berre en del av et antrekk.

Enig med deg. En cardigan vil jo skjule de fine puffermene. Jeg ville valgt en grå langermet topp, evt rød som du nevner. Støvletter eller hva som helst, egentlig (ikke joggesko, da).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 19:40   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke glad i genser inni kjoler eller kortermede topper. Mange ser litt "stappa" ut da. Eller er det bare meg?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:21   #24
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er ikke glad i genser inni kjoler eller kortermede topper. Mange ser litt "stappa" ut da. Eller er det bare meg?

Bare deg som ser stappa ut, eller som synes det ser stappa ut? Jeg tror ikke verken du eller noen andre vil se stappa ut. Det kommer jo såklart an på hvor trang toppen/kjolen er. Og toppen bør ha tettsittende ermer.

Til HI: en langermet, hvit- og rød-stripete topp hadde også vært fint inni!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:20   #25
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Striper kunne vore fint ja!

Eg føle meg ikkje stappa så eg trur eg skal prøve!

Gammel 19-08-10, 21:47   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pologenser feks, og tykke strømpiser.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:54   #27
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Pologenser feks, og tykke strømpiser.

Polo?? :urk: Er det egentlig nokon som kler det??

Gammel 19-08-10, 22:02   #28
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Polo?? :urk: Er det egentlig nokon som kler det??

Ja det er det.

Gammel 19-08-10, 22:04   #29
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Måtte lage spinoff.

Gammel 19-08-10, 22:11   #30
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Måtte lage spinoff.

Såg det Fint du ble innspirert

Gammel 19-08-10, 22:59   #31
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Enig med deg. En cardigan vil jo skjule de fine puffermene. Jeg ville valgt en grå langermet topp, evt rød som du nevner. Støvletter eller hva som helst, egentlig (ikke joggesko, da).

Gammel 19-08-10, 23:14   #32
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Samme her. Kanskje vi bør kjøpe oss større klær?

Jeg syntes også det er litt styr med mange thighte lag, for genseren sklir sikkert opp osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 09:52   #33
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Kjolen var helt nydelig, og jeg kjenner at jeg er pittelitt misunnelig.

Hadde glatt brukt den året rundt, med tjukk strøpis og en tynn genser/ulltrøye under. (Er forresten på jakt etter fiiiiine, tynne ulltrøyer, ikke sånn fornuftig sportsundertøy i orange og marine og andre knæsje farger.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 10:20   #34
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Kjolen var helt nydelig, og jeg kjenner at jeg er pittelitt misunnelig.

Hadde glatt brukt den året rundt, med tjukk strøpis og en tynn genser/ulltrøye under. (Er forresten på jakt etter fiiiiine, tynne ulltrøyer, ikke sånn fornuftig sportsundertøy i orange og marine og andre knæsje farger.)

Dei hadde faktisk nokre fine i Spar Kjøp-katalogen av alle ting!

Gammel 20-08-10, 10:30   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarn har vel også noen fine, tror jeg. Ei jeg studerte med i fjor gikk massem med sånne til skjørt og hun hadde en klesstil jeg likte.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 10:45   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tynn trøye under med lange armer, og strømpebukse.
I rødt kanskje? Da blir du jo litt hypp og kul.
Evt svart strømpebukse og knestrømper i rødt og svart
Helsvart i både topp og strømpebukse er litt boring.

Dette er jo dongeri, og de på T&T sa at de går litt ut?
Jeg kjøpte jo til Spoon, det var s/m, og jeg fikk den på meg - og den satt perfekt til søs som kanskje normalt er en m.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 10:49   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om eg skal bruke den syns eg kanskje det bør være rød genser og rød strømpis?

Det syns jeg blir i overkant nissemor, men hey! Det funker jo i desember.

Jeg syns som flere andre at dette ikke er en utpreget sommerkjole, jeg tenkte høst når jeg så den, og kunne fint brukt tykke strømpebukser til den, eller en tynn genser under. En av delene kan gjerne være rødt, men begge deler, a little over the top.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 10:53   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne i v-hals kanskje?

(Spørs om det går med knappene da)

(Jo, du kan bruke rosa selv om det er høst )

Gammel 20-08-10, 10:54   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Svart topp, og rød/svart stripete strømpebukse

Og da kan du vel fint ha svarte støvletter til disse vel?

Gammel 20-08-10, 11:02   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tror du bare må prøve litt. Ta med deg kjolen til Cubus eller noe, finn en rød genser og test ut. Så kan du ha svart strømpebukse til.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.