|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen i
Mor har ikke brutt seg inn med øks. Hun har ikke løftet en hånd mot noen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
Det er jeg enig i, at man har all sympati for.
![]() |
#3 |
Passiv
|
Jeg er enig i at det skal etterforskes osv altså. |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
Ok, det er noter, men jeg kan ikke love at jeg kommer til å følge det slavisk altså
![]() |
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gjentar det jeg har spurt om før. Jentene har vært sammen med sin far i over en måned uten at mor trengte å trygge dem. Hvorfor måtte hun trygge dem i det sekundet de ikke kom hjem til henne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
Han er beviserlig istand til familievold. Han har sittet i fengsel for dette. Det skal faktisk ganske mye til å få fengselsstraff for familievold. Den volden han er straffedømt for har barna hans vært vitner til. Dette faller innenfor de rammer som beskriver traumatiserende hendelser. |
![]() |
![]() |
#7 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og jeg gjentar til det kjedsommelige: Han har ikke kidnappet jentene. Han har unnlatt å tvinge dem ut av huset når de sa de ønsket å være der. Jeg syns det er utrolig dumt at du fortsetter å komme med slike mulig injurierende påstander. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|