|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?.......Det lurer jeg på! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Jeg kunne nok ha valgt en sånn kjole som ble vist i første innlegg. T&T er veldig fine kjoler |
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Jeg giftet meg "i voksen alder". Selv om det ikke var et tradisjonelt familiekirkebryllup så hadde jeg vanlig brudekjole. Jeg var fornøyd med det. Man gifter seg så sjelden at man kan tillate seg å ha et annet snitt og litt mer pynt akkurat den dagen.
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Da vi giftet oss hadde vi ikke supergod råd, var relativt nyutdannet og skulle betale alt selv. Ergo hadde jeg en forsåvidt pen kjole, med veldig fint slep. Men den ble litt for stor i front, og var utrolig tung. Skiftet til bukse og vest etter bryllupsvalsen. Hadde jeg giftet meg igjen hadde jeg nok valgt et mye lettere kjole, og enklere stoff/design. Sist redigert av Dronningen : 22-08-10 kl 11:36. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?MegaMie: Denne kjolen likte mannen også
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Bryllupskjole fra cecilie Melli.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Jeg giftet meg i olabukse på tinghuset, men jeg skulle gjerne hatt KJOLEN en gang også. Kommer dog ikke til å hive ut gubben for å finne meg en ny mann å gifte meg med, men kanskje fornye bryllupsløftene?
|
|
|
#14 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Jeg skulle gifte meg i min mors brudekjole fra 1960, var planen. Den satt som et skudd da jeg var 24 (og 30 kg siden). Men jeg blir nok aldri gift - har fridd et par hundre ganger men enda ikke fått ja - så det spiller nok ingen rolle at den ikke passer lenger. Men jeg var riktig så fin i den. *drømmer* Synd for sambo som aldri får se meg i den.
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Jeg er egentlig ganske fornøyd med kjolen min den dag i dag, selv om det er 12 år siden vi giftet oss og bløtkakemoten fortsatt var levende.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 21-08-10 kl 21:45. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Jeg har giftet meg to ganger, første gang i en Ordentlig Brudekjole, men heldigvis med lav marengsfaktor for tidsånden (midten av nittitallet). Andre gang i en T&T-kjole som ligner på den MinaX linket til.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Jeg giftet meg i svart den første gangen. (Jeg burde skjønt noe allerede der, ja? |
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?Kanskje noe sånt - hvis jeg skulle ha giftet meg for andre gang:
|
|
![]() |
|
|