|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Sisi har de beste strømpebuksene. De varer lenge. |
|
|
|
#23 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Hater de derre tynne strømpebuksene.. Må jeg gå med de så må jeg, men de rakner etter maks en time. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Jeg bruker som regel 40 eller 50 den, de varer til de får hull på tåa. |
|
|
|
#25 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Bruker som oftest Wolford. De holder lenge.
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Bruker det ofte, og noen ganger varer de en del ganger, mens andre ganger setter jeg meg fast i noe og de ryker. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Wolford, ja. Svinedyre men bedre enn alt annet. Saanne kjöper jeg to-tre par av i julebordsesongen og föler meg kjempefin og sikker paa at det skal holde. Resten av aaret blir det helst bare legger eller billigströmper fra supermarkedet til nöd. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Veronal: Du spør om pris: Jeg vil si 200 for de billigste, kanskje? (Vet jeg har et par som kostet 259 kroner - ganske vanlige med litt mønster)
|
|
|
#29 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Litt gammel test: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=101500
|
|
|
#31 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Sjeldent mer en to gangers bruk. Bortsett fra de jeg kjøpte på Marks & Spencer i England for mange år siden - de var utrolig holdbare. Jeg kan ikke fordra tynne strømpebukser. Jeg er lang og brei, og det er vanskelig å finne noen som er store nok. Pierre Roberts sine er greie, men jeg må stadig vekk gi bort nye strømpebukser fordi de er for små i forhold til det størrelsen lover.
|
|
|
#32 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Kjøpte noen tynne "hold in" stømpebukser på H&M, men dem laget bare skikkelige buler!!! glattet ikke jevnt ut, fikk en kjempebulk ved lårene som jeg ellers ikker har! Så styr unna dem... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge varer en tynnstrømpebukse?Ha aldri opplevd at de vare noe særlig lenger enn en gang... Så derfor gidder jeg ikke kjøpe dyrt. |
|
|
|
![]() |
|
|