Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du meldt deg på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 22:14   #21
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde du meldt deg på?

Jeg hadde garantert gått.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:23   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i nøyaktig samme situasjon for noen år siden, bortsett fra at det var femtenårsjubileum (altså: ungdomsskolejubileum for en klasse jeg bare gikk i frem til 4. klasse). Jeg gikk på festen og hadde det kjempegøy, selv om jeg ikke hadde sett de fleste av dem siden barneskolen.

Gammel 22-08-10, 22:28   #23
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde ikke gått.

Gammel 22-08-10, 22:36   #24
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det er slettes ikke umulig Syns du skal gjøre det jeg

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 22:36   #25
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da vi hadde 10-årsjubileum for ungdomsskolen for mange år siden, kom det et par stykker som bare gikk i klassen fra 8.-10.klasse. De følte seg på ingen måte utenfor. Nå kan det ikke helt sammenlignes med 1.-4.klasse, og det var bare 10 år etter, men det er litt av det samme. Hvorfor ikke melde deg på og treffe dem igjen hvis du har lyst?

Tilbake til spørsmålet: Jeg ville ikke gjort det.

Gammel 23-08-10, 00:27   #26
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var nesten i samme situasjon i våres.
et var 20 års jubileum sien jeg var russ.

De hade fest, men jeg valgte å ikke gå.
Det hae nok litt å si at jeg kun gikk det ene året sammen med de på skole.
Dermed ble jeg kun kjent med de i klassen min og de jeg hadde bed.øk. sammen med.
Av totalt 200 personer som var russ fra samme skole som meg så kjente jeg ca 20 stk....

Gammel 23-08-10, 00:30   #27
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde gått dit

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.