|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Crazy old?
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
![]() |
![]() Sv: Kan man være med på sosiale arrangementer med jobben når man er sykmeldt?Jeg tror dessverre at en del ting som vi kvinner er sykemeldt for kanskje ikke direkte i kategorien "sømmer seg ikke", men at problemet er at kollegaer og ledere kan ha problemer med å forstå at man faktisk er sykemeldt. Min påstand er at dette gjelder både en del graviditet-relaterte plager, kroniske smertesykdommer og utbrenthet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man være med på sosiale arrangementer med jobben når man er sykmeldt?
Ja, det der tror jeg er temmelig vanlig, og temmelig vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man være med på sosiale arrangementer med jobben når man er sykmeldt?Jeg har vert med på noen møter, kurs og sosiale aktiviteter nå som jeg har vert sykemeldt 100% i 5mnd. Med oppfordring fra jobb. Jeg var sykemeldt for senebetennelse i skulder, og etter hvert ble det opphovninger og ufrklarlige smerter i hånd og ekstrem trøtthet. Jeg var veldig åpen om hvorfor jeg var sykemeldt så følte ikke det var noe problem å være sosial heller. Men ofte gikk jeg etter halve dagen (kurs) eller gikk hjem i 22-23 tiden på kvelden, ikke fordi jeg ikke ville være "for" frisk, men fordi jeg faktisk ikke klarte mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man være med på sosiale arrangementer med jobben når man er sykmeldt?
Desverre sant. Man kan risikere å bli "uglesett"... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|