Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kan du rygge med henger?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Kan dy rygge med henger
Ja, jeg er mann 4 3,42%
Nei, jeg er mann 1 0,85%
Ja, jeg er kvinne 42 35,90%
Nei, jeg er kvinne 70 59,83%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 10:50   #81
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Har aldri prøvd, men jeg tviler på at jeg får det til. Sliter med å rygge med sykkelvogn jo.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:50   #82
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har gjort det bare en gang, og det funket veldig bra.

Gammel 24-08-10, 10:51   #83
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får det til med ekstremt mye plunder, pes og bannskap.
Mannen er rågod på det, og den eneste gangen vi har bruk for det er når vi rygger båthengeren ut på slippen. Jeg kan ikke kjøre båt, dermed er sannsynligheten for at jeg skal sette båten på vannet alene veldig liten. Jeg syns det er deilig å slippe, og overlater det dermed gladelig til mannen.

Men, jeg kjenner følelsen som floksa snakker om. Jeg er en racer på lukeparkering, og elsker å briefe vilt med det når mange menn ser på. Spesielt om et eller annet velmenende fjols stiller seg opp for å vinke meg hjelpsomt inn på plassen. Da er det deilig å bar svisj-svosj, så var jeg på plass. :barnslig:

Gammel 24-08-10, 10:57   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Dumm, dumme meg. Falt meg faktisk ikke inn at det fantes folk som ikke hadde prøvd å rygge med henger. Jeg ser at DET var ganske teit å tro

Tuller du nå? I hele mitt voksne liv har jeg aldri hatt bruk for en henger. Jo, forresten en eneste gang. Det var før jeg hadde lappen, så min svigerfar kjørte.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 11:02   #85
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Med litt knoting så har jeg klart det noen ganger, men nei er absolutt ikke god, men så gjør man det kun ved vært skuddår eller noe.

Gammel 24-08-10, 11:05   #86
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg er kvinne

Jeg kjøpte til og med en liten henger til meg selv en bursdag. Den har blitt flittig brukt.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 11:07   #87
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg svarte nei - selv om sannheten er at jeg ikke har prøvd. Men jeg ville nok ha blitt litt stressa av det tror jeg.

Gubben min har jobba på gård og kjørt mye traktor med henger, så han er vant og tar seg av det.

Gammel 24-08-10, 12:11   #88
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Tuller du nå? I hele mitt voksne liv har jeg aldri hatt bruk for en henger. Jo, forresten en eneste gang. Det var før jeg hadde lappen, så min svigerfar kjørte.

Jeg hadde heller ikke tenkt på at det kunne være folk som hadde hatt lapp i lange tider uten å ha trengt henger. Jeg har trengt henger hver eneste gang jeg har flyttet, og flere ganger fra IKEA så det har blitt sånn ubevisst "Alle trenger henger innimellom"

Gammel 24-08-10, 12:17   #89
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har aldri forsøkt, men har selvinnsikt nok til å si at jeg nok hadde klønet med det ja.

Gammel 24-08-10, 12:18   #90
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg hadde heller ikke tenkt på at det kunne være folk som hadde hatt lapp i lange tider uten å ha trengt henger. Jeg har trengt henger hver eneste gang jeg har flyttet, og flere ganger fra IKEA så det har blitt sånn ubevisst "Alle trenger henger innimellom"

ja, jeg heller hadde ikke tenkt på at det var noen man aldri hadde trengt. Selv om jeg glemte å tenke på flytting når jeg skrev svar, og tenkte kun på båten.

Gammel 24-08-10, 12:18   #91
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig mange biler er uten hengerfeste.

Gammel 24-08-10, 12:23   #92
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Veldig mange biler er uten hengerfeste.

Ja? Det vet da alle? Men jeg låner nå temmelig hyppig ut bilen min med hengerfeste til folk fordi de trenger å bruke henger, så mitt inntrykk er at det å kjøre med henger er noe man trenger innimellom.

Gammel 24-08-10, 12:26   #93
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt lappen i snart 22 år, og har faktisk ALDRI hatt bruk for henger.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 12:29   #94
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke båt, vi har venner med lastebil, og man får da ting hjemkjørt. Og båret opp.

Gammel 24-08-10, 12:34   #95
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har ikke båt, vi har venner med lastebil, og man får da ting hjemkjørt. Og båret opp.

Jeg syns ikke det er så rart, altså, jeg hadde bare ikke tenkt på det bevisst.

Gammel 24-08-10, 13:02   #96
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg syns ikke det er så rart, altså, jeg hadde bare ikke tenkt på det bevisst.

Det er sikkert det samme som at jeg aldri har tenkt særlig bevisst på at vanlige folk skulle trenge en henger noe særlig.

Gammel 24-08-10, 13:02   #97
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men så kan jeg ikke rygge uten henger heller.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 13:15   #98
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Ja? Det vet da alle? Men jeg låner nå temmelig hyppig ut bilen min med hengerfeste til folk fordi de trenger å bruke henger, så mitt inntrykk er at det å kjøre med henger er noe man trenger innimellom.

For oss er det utenkelig å kjøpe en bil uten hengerfeste, men vi nok av folk i omgangskretsen som absolutt ikke skjønner poenget med hengerfeste, og som ikke har hatt brukt for det.
Har også venner som ikke en gang trenger bil.
Så nei, det er ikke universalt å ha brukt for det tydeligvis.

Gammel 24-08-10, 13:25   #99
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Det er alltids greit å ha hengerfeste, men det er ikke alle som trenger det. På min forrige bil hadde jeg det ikke. Jeg hadde behov for det én gang i løpet av de fire årene. Med tanke på at hengerfeste vel var et tillegg til 7500 kroner synes jeg det den gangen var greit å betale en tusenlapp for å leie en varebil i stedet. Mer praktisk var det også....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 13:51   #100
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.