Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?
06.00: Vekkerklokka ringer og mannen står opp.
06.10: Mannen kjem igjen frå badet og eg viklar 3-åringen ut av håret mitt og går på badet. Ho kjem som regel inn i 05-tida og skal "tose hår"
06.25: Eg kjem ut frå badet. Er eg heldig sitt 3-åringen i fred og fordragelighet og et frokost med pappaen. Men normalt ligg ho på golvet og sutrar over eit eller anna. Feil skei, feil skål, feil glass, vil ha saft osv.
06.30: Eg et frokost, og brekker meg litt sidan eg er nygravid.
06.40: Mannen går på jobb. Eg smører matpakker til meg og ungane, og brekker meg igjen når eg opnar kjøleskapet.
06.55: Eg gjer eit forsøk på å vekke storesøster
07:00: Finner fram klær til begge ungane og gjer nytt forsøk på å vekke storesøster
07:15: 3-åringen er ferdig påkledd. Nytt og litt meir hissig forsøk på å vekke storesøster. Går på do og brekker meg for tredje gang og finn meg litt tørt knekkebrød i håp om at det skal dempe kvalmen.
07:30: Storesøster står omsider opp og går på badet.
07:35: Eg går inn på badet og får storesøster ut av koma-tilstanden. Då har ho fått av seg nattkjolen og sitt og stirrar ut i lufta. Hjelper ho å finne klut med vatn på og går ut igjen. Ho klarar å vaske seg sjølv.
07:40: Inn igjen for å vekke storesøster frå nytt koma. No har eine sokken komt halvvegs på, men så har det stoppa opp.
07:45: Inn igjen på badet. Storesøster har no fått to sokkar på!
07:50: Storesøster ferdig påkledd og hylar mens eg børstar håret.
07:55: På med sko og jakke for alle. 3-åringen vil sjølvsagt ha sandalar og jakke i str 86 som eg rydda vekk før sommaren. Hyl og skrik. Trykker på joggesko og allværsjakke til store protestar og kjem oss ut døra.
08:00: 3-åringen insisterer på å klatre inn i bilsetet sjølv. Og det må gjerast etter eit spesielt ritual.
08.05: Leverer storesøster på SFO. Foreløbig må eg følge ho heilt inn. Gir ho matboksen og seier at ho må ete med ein gang sidan skulen begynner snart.
08:15: Leverer 3-åring i barnehagen
08.45: På jobb. Rekk akkurat å komme meg på do før eg kastar opp.
Trur vi må bytte om slik at eg hentar og pappaen leverer. Taklar ikkje 3-åringen på morningen no når eg er så kvalm.
Sist redigert av Simone : 24-08-10 kl 10:13.
|