Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å bli uvenner med noen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 16:07   #29
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bli uvenner med noen

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Interessant spørsmålstilling egentlig. For å bli uvenner med noen, så tenker jeg at man må ønske å innvolvere seg i utgangspunktet. Det de fleste her sier er jo at de skygger banen lenge før det er aktuelt å bli uvenner med noen. Og hva er en uvenn? Er det noen man stirrer lenge og hardt på når man møter hverandre? Eller er det noen man slåss med i fylla? Eller er det folk man baksnakker og himler med øynene over? Eller er det folk man regelrett hater?

For å svare ut fra egen situasjon, uten å være noen erfaren intrigemaker ():
Jeg syns det er svært imponerende å få til det uthevede i ethvert tilfelle, egentlig. Da må det gjelde folk man i utgangspunktet ikke er venner med. Årsaken til at jeg involverte meg i min "uvenn", er jo at vi opprinnelig var gode venner. Det er ikke alltid man har lyst til å fase ut folk som første løsning, og når man så står der med en uttalt konflikt, er det for sent. Da må man enten løse konflikten, eller gå hver til sitt. Hos oss var det ikke mulig å løse konflikten på en måte som begge kunne leve med.

Nå vil jeg vel ikke si at jeg verken stirrer lenge og hardt på han jeg ikke er venner med lenger, eller baksnakker eller slåss med i fylla. Ikke hater jeg ham, heller. Men vi er ikke venner, og begge husker grunnen. Heldigvis treffes vi ikke, men om vi hadde gjort det, hadde vi nok ikke stoppet og hilst.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03.