Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pedagogisk opplegg på SFO?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 21:58   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Pedagogisk opplegg på SFO?

Det er vel forskjell på pedagogisk opplegg og organiserte aktiviteter. Jeg ville reagert veldig på om det ikke var noen form for aktiviteter på SFO, som f.eks matlaging, formingsaktiviteter, turer o.l. Samtidig som jeg ville reagert om de kalte det pedagogiske opplegg all den tid de ikke har pedagogisk personale, ikke engang i ledelsen (ofte).

Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 22:22   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Det er vel forskjell på pedagogisk opplegg og organiserte aktiviteter. Jeg ville reagert veldig på om det ikke var noen form for aktiviteter på SFO, som f.eks matlaging, formingsaktiviteter, turer o.l. Samtidig som jeg ville reagert om de kalte det pedagogiske opplegg all den tid de ikke har pedagogisk personale, ikke engang i ledelsen (ofte).

Det er mulig betegnelsen pedagogisk opplegg var litt sleivete, men organiserte opplegg har jo ofte et snev av pedagogikk i seg.... men det var organisete opplegg jeg tenkte på...

Gammel 24-08-10, 22:33   #3
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Pedagogisk opplegg på SFO Ikke her i gården. Det er oppbevaring og frilek. Det er knapt organiserte aktiviteter utenom det de får andre aktører til å gi tilbud om. Vår 2.klassing var i fjor med på Gøy i gymsalen (turn), tegnekurs og sjakkkurs. Alt dette kostet ekstra siden de fikk inn proffe folk til å drive det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.