|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ad astra
|
Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Etter å ha fortalt hele verden at jeg aaaaaaldri skulle ha en trehjuler, har vi i dag kjøpt vogn - Easywalker Sky, med bag og sportsvogndel....
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Jeg skulle heller aldri ha trehjuling før. Ikke før jeg prøvde en og var hekta. Med svingbart fremhjul, selvsagt. Jeg føler meg handicappet når fremhjulet er fastlåst. Jeg kommer aldri til å ha en firehjuling igjen, så sant det ikke er hjul som kan svinge som på feks. Bugaboo. Nå skal jeg nok uansett aldri ha vogn mer siden toåringen stort sett er ferdig med vogn, men OM det skulle bli aktuelt en gang ...
|
|
|
#4 |
|
Ad astra
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)
Takk, takk...
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)
Det var akkurat det jeg også trodde og det argumentet jeg brukte mot trehjulinger. Jeg fikk meg en heftig vekker ja.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Gratulerer med vogn!
|
|
|
#7 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Vi har den som tvillingvogn og er kjempefornøyde! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Vi hadde Easywalker Sky til førstemann og var kjempefornøyd. Nå har vi QTRO til lillesøster fordi den blir litt mindre sammenslått enn Sky, også kan fotbrettet heves på QTRO som såvidt jeg vet ikke går på Sky.
|
|
|
#10 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Vi har en Easywalker Classic som vi kjøpte da eldstemann var 2,5 år. Jeg elsker den vogna! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Vi elsker vår OTH og EW er jo ganske lik, bare bedre for høyere folk enn OTH'en.
|
|
|
#12 |
|
geskjeftig
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Gratulerer med ny vogn!
... og legge til at en uhamselig Simo er helt grei å ha den og - så lenge den står parkert i vognskuret i barnehagen.
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)3hjuling må man like ja - etter å ha snudd en 3-hjuling (med en hånd, vel og merke) så kjenner man hvor kjipt det er å hemse rundt med en 4-hjuling.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Som sovevogn er den fin, selvsagt! Men som turvogn er OTH og EW helt superduper!
|
|
|
#15 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har kjøpt vogn - og jeg har slukt kameler...:)Jeg har OTH og er strålende fornøyd. Den har tippet én gang - bakover da lillesøster sto og herjet i den på stranden og i et uoppmerksomt øyeblikk. (Det gikk veldig fint, hun slapp med skrekken.) Opplever den veldig stabil, lett og lett å trille. Var gull verdt i permisjonstida da jeg gikk lange turer. Nå blir det mest til soving og det fungerer også bra.
|
|
![]() |
|
|