|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Bruksanvisning i underkjoleJeg har en kjole som trenger underkjole. Jeg har også en underkjole som jeg har brukt én gang. Den minnet veldig om en trøye etterhvert. |
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruksanvisning i underkjoleTrenger det samme så må bare få med meg hvilke tips du får. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bruksanvisning i underkjoleHVa du skal ha, skal jeg ikke uttale meg om, men om du opplever at stoffet blir statisk mot ull, så kan du blande ut tøymykningsmiddel i vann og spraye på underskjørtet. det fjerner endel av det statiske om ikke annet.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bruksanvisning i underkjoleJeg har disse fra Sparkjøp: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Bruksanvisning i underkjoleEg kjøpte to i sommar, ein billig-billig på Lindex, og ein som prøver å klemme meg i fasong. Den første er ganske laus og ledig, den andre er ettersittande og hudfarga (ikkje så lekker nei, men praktisk). Begge to held seg på plass og kryp ikkje oppover. Særlig ikkje den stramme. Trur kanskje du har kjøpt ein underkjole som er av feil type? Reagerer den med ullkjolen? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Bruksanvisning i underkjoleJeg har ikke prøvd den underkjolen jeg har med ullkjolen. Jeg prøvde den med en jerseykjole - og har aldri brukt den siden. |
|
|
|
#8 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Bruksanvisning i underkjoleMen kva type underkjole har du? Kva stoff er det? Er skjørtet vidt eller smalt? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Bruksanvisning i underkjoleBruk lodd.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Bruksanvisning i underkjoleDen jeg har er en sånn trang fra Lindex som skal stappe meg pent. I sånn trangtstoff - nylon eller noe. |
|
|
|
#11 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Bruksanvisning i underkjoleVel, den eg har best erfaring med er den vide - kanskje du skal prøve ein som er meir som dei Dronningen viser i sitt innlegg? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Bruksanvisning i underkjoleJeg synes den nederste Dronningen viser ser bra ut. Ikke særlig lang, men vid. Om den er vid og glatt går det greiest.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Bruksanvisning i underkjoleJeg tror den bør være lang, egentlig. Siden kjolen er litt gjennomsiktig så blir det vel finest om den er ca på lengde med kjolen? |
|
|
|
#14 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bruksanvisning i underkjoleSiden når er det feil med gjennomsiktige kjoler?
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Sv: Bruksanvisning i underkjoleOg det er så klart nylonstrømpebukse til? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bruksanvisning i underkjoleJeg har den nederste fra Sparkjøp som Dronningen la inn bilde av. Jeg kjøpte den i større størrelse enn jeg egentlig bruker, og har aldri opplevd at den har krøpet oppover. Billig er den også, så du kan jo evnt forsøke. Finnes forresten i både sort og hvit. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Sv: Bruksanvisning i underkjoleHm... |
|