Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne støvletter med ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 14:50   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne støvletter med ...

Lav hæl? Ingen hæl?
Som er litt "saggete" kanskje? Kule.

Gammel 24-08-10, 15:44   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne støvletter med....

Biancostøvletter.
Søs har de og skryter VELDIG!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 15:52   #3
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjapp gjennomgang hos Lille Vinkel (lenker i bildene):

Gammel 24-08-10, 17:00   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Frye boots begynner å komme tilbake i motebildet igjen.
Har et par sinnsykt kule derfra, og i mine øyne er de ganske kule. Røffe. Litt hæl.
Skal se om jeg finner bilde.

Blir helt forvirret når jeg er inne på sidene til Frye, men mener bestemt det er disse, modell Carmen.

MIne er i en slags grårosa farge. Ser ikke rosa ut, men en varm gråfarge. Elsker de.

Sist redigert av Angelique : 24-08-10 kl 17:09.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 18:15   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Frye boots begynner å komme tilbake i motebildet igjen.
Har et par sinnsykt kule derfra, og i mine øyne er de ganske kule. Røffe. Litt hæl.
Skal se om jeg finner bilde.

Blir helt forvirret når jeg er inne på sidene til Frye, men mener bestemt det er disse, modell Carmen.

MIne er i en slags grårosa farge. Ser ikke rosa ut, men en varm gråfarge. Elsker de.

Ah, Frye boots er så stilige og forseggjorte ! Mitt problem er at jeg sliter med å få dem på føttene siden det ikke er glidlås i skaftet. Og de som er brede nok i skaftet er for store til foten min...

Gammel 24-08-10, 18:17   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

De øverste som Kiddo viste er ganske tøffe. Nytt merke i LilleVinkel stalden.

Gammel 24-08-10, 20:04   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Ah, Frye boots er så stilige og forseggjorte ! Mitt problem er at jeg sliter med å få dem på føttene siden det ikke er glidlås i skaftet. Og de som er brede nok i skaftet er for store til foten min...

Det gjorde jeg også for noen få år siden. Denne modellen derimot er mye bedre, og videre. Samt skinnet er utrolig mykt.

Gammel 24-08-10, 21:16   #8
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg trenger også lave støvletter som er gode å gå på. Går 40 minutter hver morgen og orker ikke alltid være fornuftig med joggesko på.
Men jeg syns det er vanskelig å finne fine lave støvletter jeg..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 21:49   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*abb*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 22:45   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg abonnerer her ... Hadde slike sesongen som var, nær helt uten hæl og litt saggy, men de har gått helt opp i limingen - ikke annet å forvente når de av alle steder ble kjøpt på Økonomisko, men de var fullstendig elskbare lell. Nå starter jakten på nytt!

Gammel 25-08-10, 10:46   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er ganske mange støvletter med lave hæler nå jeg? Og så er det noen med kilhæl, det er også ganske godt å gå i synes jeg.

Gammel 25-08-10, 10:47   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

El Naturalista har vel denne i flere farger:

http://rawshoe.com/mall/El%20Natural...Style_Name=721

Art:

Gammel 25-08-10, 10:48   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

http://rawshoe.com/El%20Naturalista%20Boots.asp

Gammel 25-08-10, 12:50   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Biancostøvletter.
Søs har de og skryter VELDIG!

Dette er de eneste som ligner det jeg tenker. Men de er for horehøye.

Haar Bianco nettbutikk? *leter*

Gammel 25-08-10, 13:55   #15
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

El Naturalista har vel denne i flere farger:

http://rawshoe.com/mall/El%20Natural...Style_Name=721

Art:

Disse likte jeg kjempegodt. Må sjekke pris...

Gammel 25-08-10, 14:23   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bianco har veldig mye fint ser jeg. Må nok ta turen innom der snart ja.

De har ikke nettbutikk så vidt jeg vet.

Gammel 25-08-10, 15:29   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dette er de eneste som ligner det jeg tenker. Men de er for horehøye.

Haar Bianco nettbutikk? *leter*

Men søs har ikke den bretten opp.
Den kan like gjerne være ned, og da blir de normalhøye.

Gammel 25-08-10, 16:06   #18
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Jeg har vært og sett på de på Bianco, men fant ingen jeg likte da. Har 2 støvletter med hæl fra samme butikk, så jeg vet de har gode sko.
Kan jo være håp om at de får inn enda mer nå fremover.

Gammel 25-08-10, 16:59   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.lillevinkelsko.no har mange, jeg kjøpte selv noen veldig gode derfra sist jeg var gravid, av merket Via vai.
Disse:
Også Via vai:

mer Via vai:

Bronx:

Sendra:

Sendra igjen:

Sixtyseven:

Frye:

Og mye mer!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.