Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kan du rygge med henger?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Kan dy rygge med henger
Ja, jeg er mann 4 3,42%
Nei, jeg er mann 1 0,85%
Ja, jeg er kvinne 42 35,90%
Nei, jeg er kvinne 70 59,83%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 14:13   #101
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du rygge med henger?

Åh, himmel, nei! Jeg kan knapt rygge uten henger.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 14:22   #102
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg har lært meg i sommer da vi har drevet mye med båt og henger.. Da har mannen vært avhengig av min hjelp til tider og jeg har både kjørt med, og rygget med henger..
til og med med diiiiger båt på

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 15:58   #103
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 16:25   #104
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Svarte nei, men jeg har aldri prøvd.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 16:48   #105
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Ja, det kan jeg. Men jeg kjører ikke så ofte med henger at jeg oppsøker trange luker, lizzom.

Gammel 25-08-10, 16:51   #106
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja får til med de fleste. Men med båt/vanlig hengeren som er svigerfar sin, får jeg nesten aldri det på første forsøk. Den er IDIOTISK.
Mann plages og med den

Gammel 25-08-10, 16:58   #107
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mangler følgende alternativ:
Med traktor eller bilhenger med langt stag; ja. Bilhenger med kort stag; nei. Håpløs med sistnevnte, sykt god med traktor!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 17:48   #108
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Har aldri prøvd.

Spørsmålet minner meg forøvrig om fireåringen min, som da vi var ute og gikk tur møtte en mann vi kjenner. Gutten gikk rett bort til ham og spurte om han var god til å rygge med henger. Mannen bekreftet at han var det, og da var det greit. Da kunne de prate om noe annet. Hvor han fikk det fra at han skulle spørre om det, aner vi ikke.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.