|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bokbindhelv%&$#Vel, jeg er ganske glad for at vi la bokbind på oppgaveboken i matte. Knotten hadde nemlig en halv liter med vann i støvlene sine i dag, og veltet dem ved siden av sekken, slik at sekken ble søkk våt og boken like så. Det hadde nok sett verre ut om ikke Star Wars-bokbindet til fjørten kroner hadde gode oppsugingsevner. (Gråpapir hadde sikkert gjort susen det også, for øvrig.)
|
|
|
#23 |
|
ctrl+z
|
Sv: Bokbindhelv%&$#Hva er det store problemet, egentlig? Det er da ikke så mange engangsbøker? Hvis dere ikke mener kladdebøker og slikt også? Jeg hadde et raus med 13 bokbindbelagte bøker her i forrige uke, men jeg kjøpte da bokbind til 2 kr rullen på Europris.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokbindhelv%&$#Her blir det ikke bokbind på noen andre bøker enn det som er høyst nødvendig!Absolutt ikke.
|
|
|
#25 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bokbindhelv%&$#Noen liker å drive med slikt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Bokbindhelv%&$#Her er det nesten verre, fordi bokbindet MÅ være gjennomsiktig.
|
|
|
#27 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokbindhelv%&$#Likt her også. Bokbind på absolutt alt. Også kladdebøker.. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokbindhelv%&$#Det er ikke selve jobben som irriterer meg mest, det er miljøhensynet. Skolen snakker høyt om kildesortering og naturvennlighet, men papir i laaange baner (som ikke resirkuleres som papir med mindre man kjøper gråpapir, men det er det mange 1.klasseforeldre som ikke gjør).
|
|
|
#29 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bokbindhelv%&$#Det er helt frivillig her. Læreren har denne gangen oppfordret til å bruke gjennomsiktig bokbind så da har vi kjøpt det da..
|
|
|
|
#30 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokbindhelv%&$#Takk og lov for at jeg bare må legge bind på flerbruksbøker. Jeg synes det var mer enn nok arbeid med en 2.klassing og en 4. klassing. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Bokbindhelv%&$#Enig med GinaK. Erfaringsmessig ser engangsbøkene ut som lefser etter noen måneder fram og tilbake mellom hjem og skole, så her legger vi bokbind på slike også. Men jeg har aldri stilt noe krav om at foreldrene til elevene mine skal gjøre det samme.
|
|
|
#32 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokbindhelv%&$#Storesøster må ha plastbind på bøkene. Men hvor får jeg kjøpt det mon tro? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
både her og der
|
Sv: Bokbindhelv%&$#Gråpapir på alle bøker, også skrivebøker. Spesielt mellombrors skrivebøker har en tendens til å bli veldig fillete, så da er det best med bokbind.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bokbindhelv%&$#Vi legger bokbind på alt. Eller, moren min gjør det.
|
|
|
#35 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Bokbindhelv%&$#
Jeg kjøpte på Staples, men jeg advarer deg: Det er et sant mareritt å legge på!! Det holdt med en bok her før jeg omtrent klikket i vidvinkel.
|
|
|
#36 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Bokbindhelv%&$#Vi må også legge bokbind på "engangsbøker" og jeg legger gjennomsiktig plastbind(synes ikke det var spesielt vanskelig heller....) Pynter det litt opp med klistremerker, og storebror syntes det ble kjempeflott |
|
|
|
|
|
#39 |
|
saftig
|
Sv: Bokbindhelv%&$#
To ting: Unødvendig arbeid, men viktigst av alt - det er veldig lite miljøvennlig.
Det gjør faktisk jeg også.
|
![]() |
|
|