Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Marimekko-regnkåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-10, 15:54   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Marimekko-regnkåpe

Noen som har regnkåpe fra Marimekko og som kan si noe om hvordan de er i bruk? Er det som å gå innpakket i voksduk eller er det mulig å levere fire barn i barnehagen iført en sånn uten å bli klam og svett?

De er jo litt kule da...

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 16:00   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Marimekko-regnkåpe

Det er som å leve i en voksduk! Den er som godt gammeldags regntøy. Klamt og ekkelt m.a.o. Jeg har brukt min en del, men ikke så mye som jeg tenkte da jeg kjøpte den pga. av dette. Jeg er gjenomvåt av kondens etter å ha hatt den på og beveget meg samtidig og jeg er ingen svetter.

Gammel 26-08-10, 16:21   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det er som å leve i en voksduk! Den er som godt gammeldags regntøy. Klamt og ekkelt m.a.o. Jeg har brukt min en del, men ikke så mye som jeg tenkte da jeg kjøpte den pga. av dette. Jeg er gjenomvåt av kondens etter å ha hatt den på og beveget meg samtidig og jeg er ingen svetter.

Ah, da utgår den, skjønner jeg. Søren også, for de er skikkelig fine.

Hva kan jeg ha på meg som holder regn ute og ser bra, men som samtidig puster? (Jeg har goretex-jakker i hauger og lass. Jeg vil ha noe som ser kult ut! )

Gammel 26-08-10, 17:43   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Ah, da utgår den, skjønner jeg. Søren også, for de er skikkelig fine.

Hva kan jeg ha på meg som holder regn ute og ser bra, men som samtidig puster? (Jeg har goretex-jakker i hauger og lass. Jeg vil ha noe som ser kult ut! )

Bergans har vel noen fine med dermisax? Ellers har du jo slikt som Søs Jensen og Ilse Jacobsen. De er tynt foret og jeg inbiller meg at det er bedre for klamheten enn de som ikke er det...?

Gammel 26-08-10, 17:53   #5
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har fra Skogstad. Den har et tynt innerfôr og jeg føler ikke jeg blir klam, med mindre sola steiker. Og da skal man liksom ikke bruke den. Men det har skjedd fordi jeg har feilvurdert

http://www.skogstadsport.no/kolleksj...rkelprint.aspx

Jeg har den i rødt med svarte ringer

Gammel 26-08-10, 17:54   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har regnkåpe fra Ida T, den er knallgod, og ikke klam i det hele tatt.

Gammel 26-08-10, 18:00   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg har fra Skogstad. Den har et tynt innerfôr og jeg føler ikke jeg blir klam, med mindre sola steiker. Og da skal man liksom ikke bruke den. Men det har skjedd fordi jeg har feilvurdert

http://www.skogstadsport.no/kolleksj...rkelprint.aspx

Jeg har den i rødt med svarte ringer

Hvor mye koster den fra Skogstad og hvor får en tak i den?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 18:03   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvor mye koster den fra Skogstad og hvor får en tak i den?

De selger den på sportsbutikker som fører Skogstad. Jeg kjøpte min på MX Sport. Om du trykker oppe til høyre på linken så kan du finne din forhandler. Mener jeg betalte 799,- uten at jeg tør vedde på det. Den kostet i alle fall ikke mer enn det.

Gammel 26-08-10, 19:05   #9
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Jeg har Marimekko-kåpe, den er fin men utrolig klam desverre. Ønsker meg Bergans

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:29   #10
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har regnkåpe fra Ida T, den er knallgod, og ikke klam i det hele tatt.

Har du noen linker til nettbutikker også da kanskje?

Jeg så på idat.dk, men fant bare en og det var ikke helt min farge.

Gammel 26-08-10, 22:31   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Vil du selge din til meg?

Gammel 27-08-10, 09:26   #12
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også Marimekko kåpe, elsker mønsteret!!
Nå har jeg ikke gått rundt i den i timesvis og heller ikke i pøsregn, men den vil nok føles klam ja.
Nå er det er par år siden jeg kjøpte min og jeg har sett at årets kolleksjon er i et annet stoff enn den jeg har, et lettere stoff, ikke sånn voksduk plast som kåpa jeg har.

Gammel 27-08-10, 09:30   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har SøsJensen - den er ganske klam den også. (ikke sånn voksdukklam, men det er fortsatt ikke teknisk regntøy)

Gammel 27-08-10, 20:30   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Har du noen linker til nettbutikker også da kanskje?

Jeg så på idat.dk, men fant bare en og det var ikke helt min farge.

Jeg har denne.
Skal se om jeg finner nettbutikker som fremdeles har den. Lille tordivel hadde den i fjor, men det er jo ikke sikkert de har den enda.

Gammel 27-08-10, 22:13   #15
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har denne.
Skal se om jeg finner nettbutikker som fremdeles har den. Lille tordivel hadde den i fjor, men det er jo ikke sikkert de har den enda.

Den du har er kjempefin!

Gammel 27-08-10, 23:36   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg vet det, jeg finner jo ingen nettbutikker som selger dem lengre.
Og Ida T skal bare selges gjennom deres egen nettbutikk etter hvert ser det ut som.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.