Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Endelig OTH på meg igjen!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 15:45   #21
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig OTH på meg igjen!

Den der er bare så utrolig flott! Og så er vogna knallgod også

Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 15:50   #22
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Den er griselekker
Det er i grunnen mange fine farger i 07 kolleksjonen...

Håper du får bagen i samme mønster, for det er ordentlig morsomt!

Gammel 11-02-07, 22:44   #23
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekker!

Min søster skal til USA i mars, og skal få ta med seg en MB hjem. Så da bytter vi ut 06-modellen UJ med 07-modell MB.

Gammel 12-02-07, 02:07   #24
BeeKey
Sniktitter

BeeKey sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Ved siden av den JÆVLA naboen.
BeeKey har et hav av muligheter foran seg
Standard

ÅÅÅ!! Den ER så fin!! Bare MÅ få tak i et sånt trekk til Ottisen min også!

BeeKey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 19:31   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Flott ! Jeg blir bare litt forvirret her: er ikke Mountain Buggy den med ikke-svingbart forhjul, mens Urban Jungle er den med svingbart forhjul ? Min nevø i Australia kjører rundt i en "One Tree Hill - Urban".

Gammel 12-02-07, 19:46   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Flott ! Jeg blir bare litt forvirret her: er ikke Mountain Buggy den med ikke-svingbart forhjul, mens Urban Jungle er den med svingbart forhjul ? Min nevø i Australia kjører rundt i en "One Tree Hill - Urban".

Dette satt jeg også og tenkte på... Sjekker litt..

Jo, Urban jungle buggy og Mountain buggy terrain, hhv svingbart og ikke-svingbart forhjul.

Kjempe-lekker, Majsa!!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 19:51   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det heter litt andre ting i junaiten, gjør det ikke? :mafiaspion:

Det var ordentlig kult trekk, Majsa!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 20:19   #28
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

I USA heter det ikke One Tree Hill, men Mountain Buggy, og modellene heter Urban og Terrain. Så jeg skal ha en Mountain Buggy Urban = OTH Urban Jungle. Må ha svingbart forhjul.

Gammel 12-02-07, 21:21   #29
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

I USA heter det ikke One Tree Hill, men Mountain Buggy, og modellene heter Urban og Terrain. Så jeg skal ha en Mountain Buggy Urban = OTH Urban Jungle. Må ha svingbart forhjul.

Aha, I see. Enig, du må ha svingbart forhjul.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 00:12   #30
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Aha, I see. Enig, du må ha svingbart forhjul.

Til neste, om jeg skal ha Oth, så må det enten bli Fashion Victim, eler en brun en. Jeg gleder meg allerede

Gammel 13-02-07, 12:37   #31
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Til neste, om jeg skal ha Oth, så må det enten bli Fashion Victim, eler en brun en. Jeg gleder meg allerede

Noe som er litt leit da er at fashion victim allerede er ute av produksjon

:gledesdreper:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:29   #32
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

den var jo bare drit tøff!!!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:49   #33
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Noe som er litt leit da er at fashion victim allerede er ute av produksjon

:gledesdreper:

Jaja, da slipper jeg jo vanskeligheter med å velge

Gammel 13-02-07, 15:47   #34
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva koster en slik vogn i USA i forhold til i Norge?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 16:59   #35
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Hva koster en slik vogn i USA i forhold til i Norge?

Denne modellen koster $459,- (ca. NOK2900,-), de vanlie fargene koster $429,- (ca. NOK2700,-)

Gammel 13-02-07, 17:21   #36
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Denne modellen koster $459,- (ca. NOK2900,-), de vanlie fargene koster $429,- (ca. NOK2700,-)

Det er jo en ganske betydelig forskjell da

Gammel 13-02-07, 18:34   #37
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det er jo en ganske betydelig forskjell da

Ja, de koster vel 5-6000,- hjemme?

Gammel 13-02-07, 19:37   #38
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Du får si i fra om du vil ha med en ekstra vogn neste gang du kommer da!

Gammel 13-02-07, 19:39   #39
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Du får si i fra om du vil ha med en ekstra vogn neste gang du kommer da!

Tror vi skal klare å fylle armene med den vanlige baggasjen og to små jenter, jeg. På flyttelasset når vi flytter hjem igjen, derimot ... Men det blir kanskje litt sent for deg.

Gammel 13-02-07, 20:39   #40
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Tviler ikke! Når flytter dere hjem da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.