Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Natt-tøy

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kva har du på deg om natta?
Ingenting 99 45,00%
Berre truse 95 43,18%
T-skjorte/singlet og truse 50 22,73%
Nattkjole, kort 28 12,73%
Nattkjole, lang 5 2,27%
Pysjamas 21 9,55%
Shorts 2 0,91%
Shorts med overdel 3 1,36%
Lange ermar 12 5,45%
Korte ermar 12 5,45%
Lengde på ermar er hipp som happ /uaktuelt 8 3,64%
Redningsvest 3 1,36%
Parkdress 3 1,36%
Dustepoll 1 0,45%
Noko heilt anna 3 1,36%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 11:15   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Natt-tøy

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sove med BH? Det hørtes veldig ubehagelig ut? Eller har du slike helt myke uten spiler?

Nei, har spiler i noen og noen uten spiler, sover i begge deler. Jeg er vant til det. Det er MYE mer ubehagelig å sove uten BH, da jeg har såpass mye løshud på puppene etter vekttapet at de "legger seg overalt". Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er fryktelig ubehagelig å sove uten BH eller gå uten BH i det hele tatt, jeg takler såvidt å dusje uten pga. løshuden. Det er nesten så jeg vurderer operasjon, og da er det gale, for jeg får helt angst av tanken på å legge meg under kniven igjen.

Gammel 29-08-10, 11:17   #22
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Bare truse.

Gammel 29-08-10, 11:24   #23
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Stort sett bare truse. En sjelden gang uten, og om jeg er borte kan jeg ha ei T-skjorte eller singlett liggende sånn for anstendighetens skyld.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:36   #24
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker best å sov i bare trusa, men ender ofte med å ha på meg en lett singlett i tillegg da jeg har fått for meg at om noe skulle skje midt på natta (feks brann eller noe) så vil det være kjekt å spare tid på å slippe å kle på meg i all fart. Trolig ville en lett tilgjengelig morgenkåpe vært et like kjekt alternativ.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:44   #25
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Som regel naken..
Det hender jeg bruker en ullsinglet, eller en langarmet ulltrøye om vi har glemt å lukke vinduet før legging. Da må jeg ofte ta den av i løpet av nattan.

Gammel 29-08-10, 11:50   #26
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Varierer. Er det varmt; ingenting. Om vinteren kan jeg være en fryspinn, så da kan det hende jeg må kle på meg litt. Og dersom mannen jobber nattevakt må jeg ha på meg noe i tilfelle brann og jeg må fokusere på andre ting.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 12:49   #27
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingenting, sommer som vinter.

Gammel 29-08-10, 12:50   #28
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg sover stort sett i bare truse på sommeren. På vinteren (jeg må ha vinduet åpent) tar jeg på meg en ullsinglet eller langermet ulltrøye i tillegg. Aldri noe på beina. Kanksje ullsokker om jeg er veldig kald når jeg legger meg.

De siste årene har jeg sovet med singlet eller BH også på sommeren, for minien har vært en notorisk puppeklåer. Nå ser det ut til å ha gått over (han har funnet tissen sin istedet ) i tillegg til at han stort sett sover i egen seng hele natta nå.

Gammel 29-08-10, 15:22   #29
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sommer: ingenting. Vinter: pysj. Krysset av på begge deler.

Men hvorfor kommer svarene opp i godt over 100% (ca 140% nå)? Er det fordi det er flervalgspoll?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:28   #30
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Bare i trusa, er det veldig kaldt på vinteren, så kan det hende en t-skjorte.

Gammel 29-08-10, 15:41   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det varierer etter forholdene.

Når jeg husker at jeg er et feminint menneske - kort nattkjole.
Når jeg ikke husker at jeg er et feminint menneske - nattshorts og singlet.
Når jeg kræsjer hos andre - sovner stående omtrent - t-skjorte og truse.
Når jeg har en å varme meg på i senga - naken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 15:55   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett bare truse. noen ganger singlet - og er jeg forkjøla, har jeg på skjerf, ullsokker og truse

Gammel 29-08-10, 15:59   #33
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sover i bare trusa, og har alltid vinduet åpent uansett hvor kaldt det er. Men om vinteren har vi supertykke dyner.

Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 16:05   #34
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

T-skjorte/singlet og truse

Sokker dersomdet er veldig kaldt.

Pleide sove i nettoen, det ble med truse når Knerten kom, siden vi samsover, og beina hans er overalt, og t-skjorte da jeg nattavvente, som har blitt en vane siden han fortsatt gjerne kniper på puppene selv om ammingen forlengst er over.

Gammel 29-08-10, 16:07   #35
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Kommer helt an på temperatur og årstid (og humør);- uten klær, i trusa eller i bomullspysj med bukse og trøye. Gjerne med ullsokker om vinteren.

Gammel 29-08-10, 16:09   #36
Solblomst
Passiv

Standard

Sommeren: truse og t-skjorte.

Vinteren: langermet genser, joggebukse og ullsokker. Skulle helst ha hatt på meg termodress.

Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 16:43   #37
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Ingenting!
Og blir det brann da løper jeg naken ut...

Gammel 29-08-10, 16:53   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om sommeren: ingenting, ellers har jeg langermet nattkjole eller kortermet t-skjorte.
Åpent vindu året rundt, unntak ved 20 minus og snøstorm og sånn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 17:32   #39
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Ingenting eller bare truse til vanlig.
I verste sprengkulden i vinter hadde jeg på meg en kort nattkjole, men den forsvant i løpet av natta. Har tjukk dyne som er varm nok, det var bare så kaldt akkurat med det samme jeg la meg.

Gammel 29-08-10, 17:43   #40
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Truse paa sommeren, pysj om vinteren, gjerne ogsaa lammeullstöfler.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kva har du på om natta?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.