Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Whaat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 17:36   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Whaat?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ost? Det har jeg alltid likt! Jeg hadde blåmugg med meg i matpakken allerede på barneskolen.

Hehe, min eldste også. Hun elsker blåmuggost. Og oliven, og fetaost og sånt.

Gammel 30-08-10, 17:47   #42
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg begynte helt plutselig å like tomater på et kafébesøk for noen år siden, etter å ha prøvd siden jeg var liten.
Jeg trodde at det var en av de tingene jeg aldri, under noen omstendighet kom til å like, siden jeg hadde smakt og prøvd så mange ganger (for jeg har bestandig syntes det himmelsk ut! ), men der tok jeg feil, gitt.
Nå er jeg tullete etter tomater.

Underlige fenomener ...

Gammel 30-08-10, 17:49   #43
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Det sies at man skal spise 7 oliven på rappen, og etter det så liker man det visst. Jeg har ikke prøvd, jeg brekker meg bare ved tanken ...men kanskje verdt et forsøk en gang i fremtiden, for oliven er noe som jeg har funnet ut at det hadde vært litt praktisk å like.

7 på rappen hadde jeg ikke klart når jeg ikke likte det, da klarte jeg ikke å svelge en engang. I dag har jeg spist opp et helt glass.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe, min eldste også. Hun elsker blåmuggost. Og oliven, og fetaost og sånt.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg begynte helt plutselig å like tomater på et kafébesøk for noen år siden, etter å ha prøvd siden jeg var liten.
Jeg trodde at det var en av de tingene jeg aldri, under noen omstendighet kom til å like, siden jeg hadde smakt og prøvd så mange ganger (for jeg har bestandig syntes det himmelsk ut! ), men der tok jeg feil, gitt.
Nå er jeg tullete etter tomater.

Underlige fenomener ...

Kult, Jeg synes sånne ting er så snålt. Freaky og snålt.

Gammel 30-08-10, 18:11   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Det sies at man skal spise 7 oliven på rappen, og etter det så liker man det visst.

Jeg prøvde det der med Raki. Det hjalp ikke ...

Jeg skulle også foreslå at du er gravid, men det utgikk visst, så da må vi nok gå for voksen-alternativet.

Gammel 30-08-10, 18:13   #45
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

:hyyyl:

Gammel 30-08-10, 18:22   #46
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hva nå?

Du er blitt en av DEM

Gammel 30-08-10, 19:00   #47
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Det skjedde meg også for ca 10 år siden. Jeg konkluderte også med at jeg var blitt voksen.

Gammel 30-08-10, 19:10   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Iset, du må nok slutte å røyke.

Meeen ... Jeg koser meg jo sånn med røyken min.

Gammel 30-08-10, 19:13   #49
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Meeen ... Jeg koser meg jo sånn med røyken min.

Sånn er det bare. Nå er det på tide at du lærer deg å sette pris på god mat, og slutter å plage naboene med røyking som siver inn til dem.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:25   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Røyk har da aldri plaget noen?

Gammel 30-08-10, 19:40   #51
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jepp, elsker sennep, og fant aldri ut hvorfor.

Ha'kke no' med alder å gjøre i det hele tatt. Jeg, for eksempel, er et smårips og liker masse rare ting. Kamferdrops også. Portvin, not so much.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 21:45   #52
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ahh, jeg slipper det der voksentullet... puh..

Gammel 30-08-10, 21:48   #53
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Du er blitt en av DEM

Jeg lover, jeg er ikke det. Jeg er ikke! Jeg LOVER!

Iset: Du får komme inn i røykesluttetråden jeg laget vet du, der finner du likesinnede. :Sympatiklemmer:

Gammel 30-08-10, 22:26   #54
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Røyk har da aldri plaget noen?

Åjoda. Jeg kan sprute litt vann på deg, så slutter du sikkert.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:28   #55
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Dette er surrealistisk altså!

Gammel 30-08-10, 22:29   #56
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Gammel 30-08-10, 22:33   #57
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Oliven kommer i mange ulike former og smaker. Leter fortsatt etter noen deiligheter jeg ikke helt kan beskrive og ikke finner igjen. (Virket litt tørket, var rosmarin der og i balsamicoeddik av noe slag?) Uansett - gratulerer med å ha klart slutte røyke, det kan (gjen)åpne en ny verden av lukter og smaker.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:35   #58
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Jeg lover.

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Oliven kommer i mange ulike former og smaker. Leter fortsatt etter noen deiligheter jeg ikke helt kan beskrive og ikke finner igjen. (Virket litt tørket, var rosmarin der og i balsamicoeddik av noe slag?) Uansett - gratulerer med å ha klart slutte røyke, det kan (gjen)åpne en ny verden av lukter og smaker.

Jeg smakte 7 forskjellige typer på jobb i dag, likte alle.
Og takk.

Gammel 30-08-10, 22:44   #59
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg liker ikke oliven. Ennå!

Hvor lenge siden er det du smakte..?

Gammel 31-08-10, 00:04   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

De sier det samme om vin også. Man er ikke voksen før man liker vin/man liker vin når man blir voksen. Jeg kommer sikkert til å dø som ungdom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.