Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

En god vinterlue for en 4-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 23:01   #1
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

En god vinterlue for en 4-åring

Jeg lurer på hvilken vinterlue jeg skal kjøpe til snuppa. Hun er 4 år og har langt hår. Hetteluer fungerer ikke.
Jeg ønsker en lue som er ganske vindtett, varm og god til minus 5-10 grader, og som ser ok ut, den skal brukes sammen med en rosa/lilla Reimatec vinterdress. Pris ikke mer enn 350 kr

Gammel 30-08-10, 23:08   #2
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: En god vinterlue for en 4-åring

www.barnihagen.no har endel luer på salg

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 23:11   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi pleier kjøpe luer på sportsbutikker, de pleier å ha mange fine!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 23:28   #4
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Takk for tips Jeg tar gjerne imot helt konkrete tips om gode luer som sitter på hodet og som ikke lager glippe ved ørene. Gjerne knyteluer.

Gammel 30-08-10, 23:30   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har en fin brun Reima-lue med øreklaffer og knyting som 5-åringen min har brukt i noen år. Men jeg vet ikke prisen. Min erfaring er at dyre luer lønner seg, de billige blir det bare tøys med.

Gammel 31-08-10, 00:30   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi har en fin brun Reima-lue med øreklaffer og knyting som 5-åringen min har brukt i noen år. Men jeg vet ikke prisen. Min erfaring er at dyre luer lønner seg, de billige blir det bare tøys med.

Enig. Jeg kjøper heller to dyre luer enn mange billige. Man trenger ikke mange. Vi er veldig fornøyde med Reimaluer.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 00:42   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har god erfaring med luer fra Reima og Kivat. Heller 1-2 gode luer enn hundre som ikke sitter skikkelig.

Gammel 31-08-10, 01:14   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker Kivat-luer veldig godt. De er varme og har veldig god passform.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 09:51   #9
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig i at Reima og Kivat har gode luer. Vi har brukt denne typen til våre 5-åringer:

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.