|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Kan disse bildene funke som passbilder?Jeg er litt usikker selv - er det for mye skygge? Viser Lillebror for mye tenner?
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Tennene går bra. Kriminell storebror også.
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?http://www.norsk.dk/Embassy/Passport/passfoto/
|
|
|
#4 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Tja, det oppfyller vel alle kriteriene? Tror ikke lillebror viser for mye tenner. Men bildet av storebror er kanskje litt uskarpt?
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?
Jo, Storebror kan nok fint ta bilde på politistasjonen. Det står at det anbefales at barn skal være i skolealder - men en 5-åring er vel samarbeidsvillig nok. Kanskje lillebror også.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Tar de bildene via skranken der du bor?
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Min yngste (5 år) tok på passkontoret i sommer. Ellers aner jeg ikke noe omhvordan disse bildene vil duge.
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Ja, de de gjør det.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Vel, jeg tropper opp på politistasjonen i morgen klokken 08:00 - så får det stå sin prøve. Bildene er med (både i sort-hvitt og farge) og ellers så får de prøve seg på den der maskina si da.
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Begge mine (da 7 og nesten 3) fikk bruke maskina i fjor. De sa det var ikke sikkert det gikk med minste, men vi kunne prøve, og etter ca 15 forsøk gikk det |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
De åpner dørene for kølapp før 8, så om du får det til er det bare å stille opp. Da vi kom fem på åtte var det to timers venting allerede! Men det var før sommerferien da.
|
|
|
#12 |
|
Come what may...
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Det er ikke slik lenger. Man kan altså ikke ta bilder selv lenger. Man må nok gå til politistasjon og dem tar bilder der digitalt.
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Lensmannskontoret vårt tok ikke bilde av ungene nå like før ferien. Eldstemann er 2005-årgang. Vi måtte til fotograf.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Her må en og gå til fotograf om de er under 6 år. Og en fikk ikke velge bilde sjøl av de som ble tatt på politistasjonen heller. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg drar til Heimdal jeg vettu - sist brukte vi sånn ca 3 minutter pr pass. Ingen som ventet før oss. Jeg satser på det samme i morgen den dag. det er ikke akkurat så mange som skal reise nå vel?
|
|
|
#19 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Vi har tatt passbilder av ungene hos fotograf siden de var veldig små. Lillesøster var 9 måneder første gang hun var i utlandet, og storesøster var 2 år.
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
But of course! - Politiet er ikke delt i soner. Du kan gjerne dra til Levanger for den saks skyld. (men altså. Før sommerferien er det like trøstesløst med kø der og altså - kun to skranker der, nemlig)
|
![]() |
|
|