Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jenter og brunkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 12:17   #21
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jenter og brunkrem

Han her er nok forbilde deres.

minus det grønne håret da.

Gammel 31-08-10, 13:09   #22
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herlige 14 år gamle Ompa Lumpaer

Det er vel fordi de ikke vet bedre. Sjarmerende dår de legger brun/dekkrem over hårfestet og øyebryn også, DET er fint det. Jeg vet hvert fall at når vesla skal begynne å sminke seg så skal mor passe på at det blir gjort riktig

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:49   #23
dinadina
Geek

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
dinadina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Min tid er nesten inne! Nå har jeg vært umoderne i 37 år.

Samme her
Sliter med å finne concealer som er blek nok for hudtonen min, men sannelig tror du ikke de har kommet nå i høst

Gammel 31-08-10, 13:56   #24
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Huh. Snart sier du vel at dette ikke er stilig og:

Eller dette.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 15:14   #25
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Jeg vet hvert fall at når vesla skal begynne å sminke seg så skal mor passe på at det blir gjort riktig

Ja, for fjortiser er kjent for at de gjerne tar i mot sminketips fra sin mor.

Jeg gjorde alltid det.

Gammel 31-08-10, 19:13   #26
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde det artig på jobb i sommer da jeg observerte enkelte sommervikarer. De ble mer og orange for hver dag, og til slutt var de nesten selvlysende. De skrøt mye over hvor lett brune de ble av solen.

Gammel 31-08-10, 19:24   #27
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Synes de selv at de er pene altså? Ingen ironisk distanse i det hele tatt?

90-tallsungdom

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:32   #28
MillyMollyMandy
Aktiv

MillyMollyMandy sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Søstra mi er makeupartist og Diorforhandler, hun har berget datteren min

Gammel 31-08-10, 20:47   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg hadde det artig på jobb i sommer da jeg observerte enkelte sommervikarer. De ble mer og orange for hver dag, og til slutt var de nesten selvlysende. De skrøt mye over hvor lett brune de ble av solen.

Hvor jobber du da ? På tanspray-studio ?

Gammel 01-09-10, 01:08   #30
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, for fjortiser er kjent for at de gjerne tar i mot sminketips fra sin mor.

Jeg gjorde alltid det.

Selvfølgelig vil hun det. Jeg er jo FLINK til å sminke meg

Om hun yter motstand vil det da ikke hindre meg i å prøve, det kan jo hende noe går inn.

Gammel 01-09-10, 01:19   #31
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Jenter og brunkrem

Det er ikke særlig pent nei...

Jeg brukte masse pudder og hvit leppestift.
For ikke å glemme tupert hår med en box hårspray.

*skalvelkanskjeikkesisåmyenei*

Gammel 01-09-10, 10:07   #32
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hvor jobber du da ? På tanspray-studio ?

I barnehage.

Gammel 01-09-10, 11:37   #33
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Jenter og brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Det er ikke særlig pent nei...

Jeg brukte masse pudder og hvit leppestift.
For ikke å glemme tupert hår med en box hårspray.

*skalvelkanskjeikkesisåmyenei*

Tenåringer er programmerte til å ikke gjøre det foreldrene synes er fint. Vi brukte hvit leppestift (ei jente i klassen brukte sinksalve på leppene!), masse hårspray, tuperte permanenthår, som gjerne også var bleket, kjøpte altfor store Levi's-bukser som vi snurpet inn i livet.....

Gammel 01-09-10, 11:46   #34
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette her med oransjefarge.... er det de sprøytene jeg har hørt om (husker ikke navnet)? Eller betakaroten fra gulrøtter kanskje? Finnes jo utallige produkter for "trygg" brunfarge.

Gammel 01-09-10, 11:54   #35
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Selvfølgelig vil hun det. Jeg er jo FLINK til å sminke meg

Om hun yter motstand vil det da ikke hindre meg i å prøve, det kan jo hende noe går inn.

Jeg bor innerst i en blindvei, rett ved stien der skolebarna går forbi. I fjor så jeg en ung dame som tok av seg buksene og gikk på skolen i bare tightsen. Eller stillongsen, som moren hennes sikkert ville sagt. Om hun bare hadde visst det.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 12:01   #36
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Dette her med oransjefarge.... er det de sprøytene jeg har hørt om (husker ikke navnet)? Eller betakaroten fra gulrøtter kanskje? Finnes jo utallige produkter for "trygg" brunfarge.

Sprøyter eller kosttilskudd med betakaroten. Det hevdes at man blir brun, men man får en gulorange farge, som ikke har noe med pigmenter å gjøre men en opphopning av fargestoffet i fettvev og lever pga at kroppen ikke klarer å skille seg med overskuddet.
Det var for en tid siden gjort en studie der man trodde at betakaroten kunne virke forebyggende mot lungekreft. Resultatene var nedslående, da det var et høyere antall i gruppen som fikk betakaroten som fikk lungekreft.
Kunstig fremstilt betakaroten er derfor potensielt helseskadelig og man blir oransje.
Naturlig betakaroten fra f.eks gulrøtter anses som trygt, men så er det jo ganske få som gidder å spise den anseelige mengden med gulrøtter som skal til for å få den populære oransje fargen.

Gammel 01-09-10, 12:08   #37
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg bor innerst i en blindvei, rett ved stien der skolebarna går forbi. I fjor så jeg en ung dame som tok av seg buksene og gikk på skolen i bare tightsen. Eller stillongsen, som moren hennes sikkert ville sagt. Om hun bare hadde visst det.

Det var en omtenksom ung dame. Det er snillt det å tenke på foreldrene sine. Nå satt jo mammaen på sin side og var fornøyd med at hun hadde fått datteren til å kle seg anstendig, og følte at hun hadde nådd inn med sine argumenter, sannsynligvis tilfreds med vel utført mammajobb.
Det man ikke vet har man ikke vondt av. Dette var jo en kjærlighetshandling

Gammel 01-09-10, 12:49   #38
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg gjorde den gigantbrøleren å spørre min 15 år gamle bonusdatter hvorfor hun var orange i ansiktet... Det ble ikke helt nådig tatt i mot.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 13:59   #39
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg husker at jeg pleide å vaske bort sminken før jeg gikk hjem, på samme måte som jeg på barneskolen kastet restene i matboksen.

Gammel 01-09-10, 15:49   #40
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mange gjør et misslykka forsøk på å trylle bort kviser og urenhud da..... Derfor bedre med orange ansikt! (not!)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.