|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Det er litt opp og ned. Stort sett låser jeg bare om natten, men det hender jeg glemmer det. Derfor kan det også hende at jeg låser om kvelden etter å ha vært ute med søppel eller etter at gjester har reist, eller etter at sistemann har kommet hjem. Jeg har aldri noensinne opplevd noe ekkelt med mine ulåste dører, men jeg tror jeg skal forsøke å bli litt flinkere likevel. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Pauset
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser alltid ytterdøra, men ikke alltid den innerste døra.. ikke på dagtid. På natten er alt låst. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Har stort sett alltid døra låst. Hadde aldri dratt verken på shopping eller gått bak huset med åpen dør |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?I teorien så holder vi døra låst ja,men i praksis så skjer dette kun når vi alle er inne. Med ungene flyende ut og inn, så er det bare upraktisk liksom.
|
|
|
#86 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei, her låses det sjelden. Unntatt om natta da. Det er ofte ulåst når vi er borte også
|
|
|
#87 |
|
can-jur
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Kjenner at jeg egentlig er litt missunelig på dere som kan låse.
|
|
|
|
#88 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Så lenge jeg er hjemme er døra åpen. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låser alltid om natten, ikke om dagen. Jeg tenker at det kommer an på hvor man bor, hadde vi bodd i by/tettbebygd så ville jeg nok kanskje låst på dagen.
|
|
|
#90 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Floksa: Enig. En uting. Hvor vanskelig kan det være å banke på?? (Sånt gjør man jo ikke her jeg bor, men da jeg vokste opp stod slekta til min mor stadig vekk midt i stua).
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi låser selv om vi er hjemme. Bor i 2. etasje i blokk med låst inngangsdør, men det har hendt at noen har kommet og tatt i døren, så jeg er ganske nøye på å låse den. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Døra er bare åpen når barna er ute og leker.
|
|
|
#93 |
|
can-jur
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
Som unge og barnløse kurerte vi svigermor på den måten, med vilje
|
|
|
|
#94 |
|
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi låser kun om natten, aldri på dagtid. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Hvis vi ikke holder døra låst på dagtid, så hører vi plutselig "GÅ UT!" og før vi vet ordet av det er poden halvveis nedi veien. Altså låser vi.
|
|
|
#96 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
Det minner meg om den ene natten så langt vi kan huske, hvor vi altså glemte å låse ytterdøren ... Neste dag var bilen borte; de hadde vært i gangen og funnet bilnøklene i en jakkelomme. I GANGEN, vegg i vegg med soverommene våre!!
|
![]() |
|
|