Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tips! KK uke 7

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 21:13   #19
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips! KK uke 7

Opprinnelig lagt inn av Lille Blå, her.

Tenkte jeg skulle oppklare bakgrunnen for denne historien. Det KK ville skrive om var bivirkningene av medisinene, hvor lite man egentlig vet om medisinene og hva gjør de egentlig med kvinnekroppen? Hvor mye vet legene, hva sier de til parene som skal i forsøk osv. Det at forsøket var mislykket var irrelevant for historien. Det var ikke fordi vi hadde hatt 3 mislykkede forsøk de fulgte oss, men fordi de ville følge en kvinne som gikk igjennom hormonhelvete. Tristes for meg er det nok at det ikke var en god slutt på historien, men for lesernes del var egentlig ikke slutten av historien det viktige, men den informasjonen eller "mangelen" på informasjon som finnes om de j....lige hormonene vi propper i oss og hvordan vi som prøvere ser på det å utsette kroppen for den påkjenning hormonkurene faktisk er

Jeg har selv følt hormonenes virkning på kroppen, så jeg må definitivt få med meg denne forstår jeg. Synd ag det ikke ble en god slutt på historien

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.