|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyBabydressene til troll har vel ikke løst for. Men de er veldig gode likevel og ikke klumpete til bæretøybruk. Ellers er vår/høstdressene til polarn o pyret også gode og myke. Reima med venner blir liksom litt posete og store i bæretøy synes jeg, de får dressen oppunder haka og den faller ikke fint på et vis om du skjønner. Selv om de er veldig gode til sandkassebruk. Den dressen jeg brukte i fjorvinter er str 80, troll sin babymodell... jeg brukte den fra han var 8-9 mnd og den går såvidt ennå. Så jeg vil tro du kan klare deg med en dress i str 68 eller 74 og komme deg fint igjennom vinteren med den.
|
|
|
#22 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyPOP med avtagbart fôr er genial - både vinterdress og vår/høstdress i ett, samt at med barn som sover i vogn så kan man bare ta av ytterste laget for at de ikke skal bli for varme etc. Veldig fine og gode dresser!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 29-08-10 kl 22:37. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vindtett overtrekksdress til babySynes det var vanskelig å se om dette var en vinterdress eller vårdress. Siden de solgte mest vinterdresser på den siden vil jeg tro det er vinterutgaven. Da er den mer en god nok uten ullen inni. vi har brukt ull inni på de aller kaldeste dagene. I reima vinterdressen. Men den er jo god og varm uten. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyLille Vintage har en genial softshell sak til halv pris- molo vareprøve, ellers flyter det av reima/troll og div svindyre dresser til en billig penge så godt som ubrukt på finn.
|
|
|
#25 |
|
Øyboer
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyJuskepelsfôr i nedre del |
|
|
|
|
|
#26 |
|
I mål
|
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyTakk for mer input og forslag på typer og størrelser. Godt poeng ang hva som blir klumpete i bæretøy, Katta. Jeg har ikke noe erfaring med Reima, storebror har alltid brukt Troll og TTH. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Like blid!
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyLindex har hele fleecedresser med vindstopper med flipover til føtter og hender. Jeg var veldig fornøyd med tvillingene sine.
|
|
|
|
#28 |
|
Øyboer
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyDet er en vinterdress.. med 3000mm vanntetthet. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Øyboer
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyDresser i den størrelsen henger altid igjenn på salg. Ta en tur på nermeste barnas hus så finner du garantert en dress. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyJeg kjøpte nettopp en rød Reima vinterdress (ikke Reimatec) på salg til snuppa, den kostet 350,-. Kjøpte 68, for Reima er stort og den var like stor som Reflex sin vinterdress i 74.
|
|
|
#32 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyhttp://www.smartkidz.dk/shop/reima-b...rs-22037p.html
|
|
|
|
#33 |
|
På vei
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyDa nestminstesøster var lita kjøpte jeg en Mikkline-dress. Den er ikke vanntett, men jeg anser vindtett for viktigst til en baby som bæres. Dressen er tynn, men svært myk og veldig godt egnet når man bærer. Tykkere/stivere dresser blir det fort bal med når man skal ta på bæretøy, syns jeg. Under dressen hadde jeg flere lag ull, avhengig av temperaturen. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Øyboer
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyHer er "sovedrakter" fra Mikk-line kjempebilligt: http://www.ml-dk.dk/product.asp?prod...2&attrib1=1245 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
I mål
|
Sv: Vindtett overtrekksdress til baby
Men det er mest som en sovepose? Ikke mulighet til å skille bena eller? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Personlig pessimist
|
Jo, det er vel mer en dress som kan gjøres om til pose.
|
|
|
|
#37 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyTroll Season babydress er en praktisk, myk, vanntett og vindtett dress for de minste. Glidelåser ned i hvert ben gjør at dressen er svært enkel å ta av og på. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vindtett overtrekksdress til babyJeg har vel den dressen som dere har bildet av fra Reima. Fikk i gave av mamma. Hun kjøpte den til full pris og jeg la ut en tråd etter å ha fått den om hvor vidt jeg skulle beholde den eller ikke.
Sist redigert av Grøten : 31-08-10 kl 23:16. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
I mål
|
Jepp, håper jeg fant det |
|
|
|
|
|
#40 |
|
lider av tastleksi
|
Denne har vi kjøpt til lillebror nå, fant den til halv pris hos Babyshop. Me like.
|
![]() |
|
|