|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Seksåring med 38,5 i kveld - skole?En feberfri dag før skole, ergo skal barnet være hjemme. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Seksåring med 38,5 i kveld - skole?Feber om kvelden er hjemme neste dag, ja.
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Seksåring med 38,5 i kveld - skole?Hm. 38,5 om kvelden og en historie med et par sykedager og uteskole hadde nok addert seg opp til hjemmedag også hos meg. Men jeg er ikke kategorisk på at lett feber på kvelden fører til hjemmedag dagen etterpå for skolebarn, jeg ser dem an neste dag i større grad enn jeg gjorde i barnehagen. Dette fordi de sitter mer stille, det er verre å gå glipp av skoledager enn barnehagedager og de er i større grad i stand til å si fra hvis det ikke går. Men nå måler jeg sjelden feber hvis de ikke virker syke, så en temperatur på 38 med en unge som er pigg og hopper på trampoline er det ikke sikkert jeg hadde oppdaget.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Seksåring med 38,5 i kveld - skole?Hehe. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Seksåring med 38,5 i kveld - skole?Det heller vel til at han er hjemme, men jeg ser an formen i morgen, det er helt sikkert
|
|
|
#29 |
|
Er frisk!
|
Sv: Seksåring med 38,5 i kveld - skole?Elevene mine pleier ikke å være hjemme selv om de har hatt litt feber kvelden før. Ikke jeg heller for den saks skyld. Ville dog sett det litt ekstra an siden det er uteskole i morgen. Men trampolinehopping er et godt tegn altså!
|
|
![]() |
|
|