Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du kjenner til det?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 09:02   #23
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du kjenner til det?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det beste i verden når man har hatt en skikkelig dårlig dag er å lene hodet eller kanskje til og med grine litt inn i den gropen mellom magen og bakbenet mens man later som man egentlig vasker eller setter på melkemaskin. Jeg burde hatt en ku i garasjen bare for terapeutiske årsaker. De lukter faktisk veldig godt, de er myke, store, langsomme og har pene øyne. Og de er triveligere enn de fleste av mine kolleger.

Alle burde hatt sin egen ku. Det hadde spart staten for milliarder.
Lyden av ei ku som puster, mens hun ligger å tygger drøv. Og lukten av ei ku, en varm sommerdag

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Har du sett den siste reklamen fra Tine, den med de snakkende kuene? Tenker på deg når den vises.

Nei, har ikke TV2 men nå skal jeg inn på TINE siden og se

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om kyr, men ku-kollegen min er ganske underholdende i hvertfall.

Hvor i landet holder du til? Skal du på den store landbruksmessa på/i Seljord neste helg?

Mellombror er laget på den messa
Etter en fuktig feiring av at jeg ble BIS med hesten min der et år
Bryllupsreisen vår gikk dit. Men noen år siden sist vi var der (er laaaaaaaangt unna der jeg bor) og i år blir ikke tur.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.