|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Tivoli i Danmark i desember?Er det bra?
|
|
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Jeg kan ikke svare på stort av det du spør om, men en ting vet jeg. Det er ikke så dyrt å komme inn i tivoli dersom man ikke skal kjøre noe, men med kjørepass koster det omtrent like mye som på Tusenfryd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Se her, forresten http://shoppen.tivoli.dk/ |
|
|
|
|
|
#4 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Det er vel julemarked i Tivoli i desember? Sikker veldig stemningsfult
|
|
|
#6 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Tivoli i København er veldig stemningsfullt og julepyntet i desember, og definitivt verdt en tur. Jeg ville hatt minst to overnattinger. Dere trenger ikke bil hvis dere bor sentralt.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Jeg har vært på Tivoli i desember, og det var aldeles nydelig. Veldig julepyntet, veldig stemningsfullt og veldig hyggelig. Jeg skal definitivt tilbake dit i en annen desember. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Tivoli i desember er ett MUST!
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Skriver under på at det er pent der i desember. Jeg syns ikke det er så fint å være der med helt små barn, spesielt ikke hvis det er mye folk. Det er ikke så lett å komme frem med barnevogn, mange nivåforskjeller og attraksjonene for de minste er ganske spredt.
|
|
|
#12 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Tivoli i Danmark i desember?
Ja, tivoliet i København er ikke spesielt barnevennlig egentlig, og jeg tror jeg ville satset på bæretøy framfor vogn til den minste. Toåringen må dere sikkert ha frimerke på mellom attraksjonene. Vi var for øvrig der med eldstejenta da hun var halvannet, og hun kjørte masse hun, altså. Men hun er nærmest oppvokst på tivoli, og kjører det som overhodet kan kjøres.
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Husk MASSE varme klær. Det er surt og kaldt på Tivoli i desember. Uhorvelig mye mennesker, men veldig hyggelig og stemningsfullt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Hvis dere tar båten kan dere kjøpe inngangsbillettene til halv pris der. Eller var det turpassene? Men man kjører kanskje ikke så mye i desember?
Det er lett som en plett.
|
|
|
#16 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Tivoli har forresten veldig fint stellerom, med ammekrok.
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Vi har vært i tivoli i november (julemarkedet var åpent) med ett år gammelt barn. Det er stemningsfullt. Jeg synes dog at det koster en del å komme inn når man ender opp med å kjøpe så mye rart inne også, men fint var det.
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Jeg har vært der på julemarked og det var fint og stemningsfullt, med uhyre crowded. Vi hadde ikke barn med, men selv når vi bare var voksne var det litt slitsomt å stå i kø overalt. Vi gikk omtrent i kø bare for å kikke på utstillingene og juleutsalgene. Det er sikkert ikke like mye folk alle dager da, og jeg er så glad i Køben og Tivoli at jeg hadde glatt reist med barn i desember. Man trenger ikke bil og en dag holder om det kun er Tivoli som målet.
|
|
|
#19 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Koselig førejulsaktivitet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
can-jur
|
Sv: Tivoli i Danmark i desember?Hm, båten lar seg faktisk ikke gjøre, med 4 barn
|
|
![]() |
|
|