Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 10:45   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem har det "kuleste" nicket her inne? Og bilde?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kuleste er nok å mene at dette er en teit popularitetskonkurransetråd, samtidig som man fremhever seg selv ved å si at dette er noe man aaaldri ville lurt på selv osv. Jeg er så gammel at jeg er ferdig med å være kul, så jeg svarer alltid i sånne tråder. :file: Felles for alle disse tråden (som tar for seg nick, avatarer, signaturer osv.) er at de blir mileslange og full av verdifullt fjas.

Hm. Jeg oppfatter ikke akkurat denne tråden som en popularitetskonkurranse, men jeg er enig i at den type tråder er litt teite (popularitetsstrådene, altså.) Spørsmålet var jo hvem som har kul avatar og/eller nick, og etter min mening er det ikke alltid en sammenheng mellom det og hvordan man oppfatter personen bak nicket/avataren. Jeg skjønner ikke helt reaksjonene til enkelte her, altså. At man mener noen har et finere/kulere/morsommere bilde enn andre, betyr jo ikke at man liker disse personene bedre. Eller? Jeg har ikke blitt nevnt èn gang i tråden, og synes ikke det er så rart i og med at jeg har et totalt intetsigende nick og en ganske booring avatar. Jeg er likevel ganske langt fra å være fornærmet og si at hele tråden er teit bare fordi ingen synes at rine er en kult nick. Det er jo ikke det. :innser:
(Og nei, dette var ikke fisking etter trøst komplimenter, hvis noen trodde det. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.