Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: Venner, kjønn og legning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 21:58   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning

Min mann har aldri sagt rett ut at han "liker venninnene sine kjeeempegodt", men jeg vet jo at han er glad i dem og trives sammen med dem, og det gjør meg virkelig ingenting at han går på kino eller annet med en eller flere av dem. De er venner, that's it. Og skulle noe skje, javel da skjer det, jeg kan ikke gå rundt og være paranoid og sjalu i tilfelle noe skulle skje, sånn orker jeg virkelig ikke å leve. Usj.

Gammel 02-09-10, 22:04   #2
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Min mann har aldri sagt rett ut at han "liker venninnene sine kjeeempegodt", men jeg vet jo at han er glad i dem og trives sammen med dem, og det gjør meg virkelig ingenting at han går på kino eller annet med en eller flere av dem. De er venner, that's it. Og skulle noe skje, javel da skjer det, jeg kan ikke gå rundt og være paranoid og sjalu i tilfelle noe skulle skje, sånn orker jeg virkelig ikke å leve. Usj.

Jeg sier jo ikke at jeg lever sånn heller.
Men hvis det var en spesiell venninde han likte virkelig, virkelig veldig godt, så er det noe annet enn at han har mange gode venninder som han kan omgåes; jeg ser ihvertfall litt forskjell der.

Min mann har heldigvis ikke noen spesiell venninde som han liker utrolig godt, ei heller har jeg en spesiell venn jeg liker veldig, veldig godt.
Jeg tror det kunne blitt vanskelig, men jeg vet ikke, det kan være vi taklet det bra også.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.