Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Skålding

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 23:30   #21
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skålding

Jeg har hørt så mange skrekkhistorier om barn og skålding/brannskader etter te/kaffe/kokende vann etc. av Rochermannen og svigerinna mi som tidligere jobbet på barneintensiven på Ullevåll at jeg tar aldri sjangsen på å ha slikt i barnehøyde.

Jeg er også forsiktig med grytehåndtak når jeg lager mat på komfyren, komfyren generellt og vannkokere. Rochermannen hadde en pasient, ett lite barn, som hadde fått en hel "kjele" med nykokt vann over seg da bunnen falt ut av vannkokeren når mora flytta på den. Skrekk og Gru!

Heldigvis er poden nå så stor at jeg kan forklare ham hva som er farlig og kan bli vondt om han kommer borti etc. det var mye skumlere for en tid tilbake da han bare var over alt uten respekt for noen ting.

På barnehagen han går på nå vet jeg faktisk ikke hvordan de gjør det, men det er en småbarnsavdeling med flust av babyer, så de bør iallefall være svært påpasselige.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.