|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken turbukse har du?Jeg har den samme som tink. Deilig med de stretchy delene på knær og rumpe som gjør at man kan bevege seg mer fritt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken turbukse har du?Jeg har denne (eller hvertfall det jeg tror er fjorårets utgave av denne, gule glidelåser istedetfor rosa) fra Norrøna. Utrolig deilig bukse, lett stoff, myk og med stretch ( |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken turbukse har du?Jeg har Bergans dermidex?, og Stormberg softshell. Sistnevnte hadde jeg på meg på en 5 timers fjelltur i meget varierende vær i dag. Den er veldig behagelig, lun og så og si vanntett. Det var skikkelig vått, pluss at jeg satt på bakken, og lå og krøp på bakken når jeg skulle ta noen bilder. Jeg ble ikke våt i det hele tatt. Goretex skoene mine derimot var klissvåte. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken turbukse har du?Jeg har ei Bergans Breheim-bukse som jeg bruker på litt kalde høstdager og på vinteren samt ei Mc Kinley-bukse til litt varmere dager.
|
|
|
#26 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilken turbukse har du?
Jeg mener det er den jeg også har. Men min er helt vanntett (goretex). |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvilken turbukse har du?
Dermizax er "goretexen" til Bergans, altså har den langt på vei de samme egenskapene. Tror Dermizaxen tåler å bli mer skitten enn goretexen uten at pusteegenskapene forringes. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvilken turbukse har du?Dermizax skal jo ha vannsøyle på 20.000, så de klærne skal tåle litt mer enn litt vann...
|
|
|
#30 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvilken turbukse har du?Det er fristende med softshellbukse. Men blir det klamt? Er det bedre å gå for en bukse i et mer pustende stoff?
|
|
|
#31 |
|
Bare sær
Sv: Hvilken turbukse har du?Min softshell-bukse er ikke klam.
|
|
|
#33 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken turbukse har du?Den buksen fra G-sport som jeg linket til før i tråden, blir jeg ikke klam i det hele! Kjempegod bukse, har flere venniner som også har den. Den tåler også pittelitt regn. |
|
|
|
![]() |
|
|